המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

משיח פועל ועובד. למה לא בפרהסיה? כי חלק מהאנשים בעד וחלק נגד. בורא עולם נותן לרבנים, חזיונות בחלום בעניין המשיח. חלק פוחדים לדבר וחלק מקנאים (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מזהיר כל מדינה ומדינה וכל אדם ואדם בעולם הזה לא לגעת בארץ ישראל הקדושה! ממנה אתם חיים, העולם כולו ניזון מארץ הקודש! בורא עולם יכול היה לתת את כל העולם ליהודים - נתן להם את ארץ הקודש וממנה פרשׂ זרועות זרועות לכל העולם. מזהיר בורא עולם את כולם ללא יוצא מן הכלל: לא לגעת לי באף ס"מ מארץ ישראל! לא לקחת לי אפילו ס"מ אחד מארץ ישראל! רוצים לעשות שלום עִם ישראל? תשבו על אדמותיכם, יש לכם אדמות בלי סוף!

שרים וחברי כנסת רוצים להיות כאילו מודרניים - המודרניות הזאת תעלה לכם ביוקר. בורא עולם אומר לכם: היהודים זה עַם עתיק מאוד, לא לתת חלקים מארץ ישראל. תתחילו להיות רציניים, תצאו מהשפעתם של ארה"ב, צרפת, הפלסטינים, החמאס ומצרים, שרוצים להקים מדינה פלסטינית חס ושלום. תתעוררו ממשלת ישראל וארץ הקודש! הם רוצים להביא את כל הפליטים והמסתננים ולזרוק אותם במדינה הפלסטינית בין ירדן לישראל. הם רוצים לשים במדינה הפלסטינית, עשרות מיליוני פליטים מאירופה. ממשלת ישראל וחברי הכנסת - אף אחד מכם לא ייכתב בספרי ההיסטוריה. כל אלה שנגעו, שהתנתקו, שלקחו ונתנו לגויים את גוש קטיף - סבלו וסובלים עד היום הזה, סובלים בארץ וסובלים בשמיים! גוש קטיף אינו תקדים, זו הייתה אזהרה שלא יקרה שוב לעולם!

יהודים יקרים החיים באירופה ובארה"ב, להגיע דחוף לארץ הקודש! אל תגידו שלא הוזהרתם. החיים שלכם שווים מיליארדים. הגויים לא יבחינו בין יהודי דתי ויהודי לא דתי, עם קעקועים או בלי, הם יחפשו את כולם אחד-אחד ובורא עולם יעזור להם לחפש ולמצוא את המסתתרים והמתחפשים.

הכלכלה בארץ ישראל טובה מאוד והכל טוב בישראל, רק בישראל יש ארבע עונות השנה מדויקות.

אסור להיות גאוותן לא בכביש ולא באף מקום. הגאווה מוציאה את האדם מן העולם ומשפילה אותו. כשיהודי בוחר בחירה נכונה הכל נפתח לו. אפילו אם הוא חולה ומאמין שיבריא – יבריא. בכל חולי שיש לאדם, שיכנס לענווה ויידע בליבו ובמוחו שהוא לא יכול לשלוט בעולם הזה, רק הקדוש-ברוך-הוא!

רצועת עזה מתחמשת בטילים. החמאס חופר מנהרות בכמות אדירה, חופר בקומות. צה"ל הורס את המנהרה העליונה אבל מתחתיה יש מנהרה נוספת במקביל. זה מבלבל את מאתרי המנהרות, כי הם חושבים שהרסו את המנהרה ולא יודעים שמתחתיה יש מנהרה נוספת מוסְוֵות בעומק 5-10 מ'. חמאס משקיע כוחות ענקיים כדי להגיע לבסיס הגדול מול הרצועה, כי רוצה להשפיל חס ושלום, את חיילי צה"ל שהם הכי חזקים בעולם. זו אמת לאמיתה! הם חופרים עמוק לכיוון הבסיס הגדול והעיקרי, יש חפירות שלא גילו. צריך זהירות גדולה מאוד בבסיסי צה"ל. חמאס ופלסטינים אוגרים תחמושת ונשק בכמויות אדירות, רוצים להפתיע. המוסד השב"כ וצה"ל תפקידם למנוע זאת.

בתורכיה תהיה מהפכה שלא הייתה כמוה מעולם. ארדואן הורג והורג בלי סוף. תהיה נקמת דם שתהפוך את כל תורכיה לדם.

סוריה נהרסת ונהרסת, נמחקת מעל פני כדור הארץ. יד ה' בדבר.

לבנון שמחה שסוריה וחיזבאללה נהרסים.

חיזבאללה אין להם מה לעשות, מנסים לגנוב תחמושת מצבא סוריה. יש להם עוד תחמושת מוסתרת, שומרים אותה למקרה חירום.

ירדן מלאה פליטים, מיליוני פליטים, ומדינת ישראל עוזרת לה ומגינה עליה. גם ירדן תיהרס.

במצרים סיסי עושה את שליחותו להרוס את דאע"ש במדבר סיני ואת המתנגדים לשלטונו במצרים. סיסי רוצה כאילו שלום כדי להקים מדינה פלסטינית, אבל כוונותיו להיפתר מדאע"ש, החמאס והפלסטינים ולשים אותם במדינה הפלסטינית.

לצרפת, אותו אינטרס כמו לסיסי.

דבר אחד הם שכחו: יש אלוקים בשמיים ובארץ שמגן על ארץ הקודש!

בארה"ב יש מלחמה בין הטוב והרע. מי שיאהב את ארץ ישראל הקדושה, הוא שייבחר לנשיא ארה"ב.

רוסיה יושבת ומחכה, לא פוחדת מאף אחד בעולם. מי שמדבר ומפריע – תוקפת אותו.

עיראק אין דין ואין דיין - מתה.

סין מנסה לקחת פטנטים ומפעלים מישראל, לקחת את המוח של התעשייה הישראלית. ישראל צריכה להיזהר מהם ובורא עולם יהרוס את כל הכלכלה בסין, יסבך ביניהם ויהיה שם תוהו ובוהו.

יהודים לקפל את המפעלים בסין, בתורכיה ובירדן ולהקים מפעלים בארץ ישראל. אם לועגים ולא רוצים – יישארו עם שקל בכיס.

איראן, מזהיר הקדוש-ברוך-הוא, אם רק ינסו להתעסק או להפריע לישראל, הקדוש-ברוך-הוא ימלא אותה בשריפות, יהיו שריפות בכל מקום.

יימשכו אסונות הטבע, שיטפונות, רוחות, סערות, אבק, רעידות אדמה ושריפות גדולות.

ליהודים בארץ ישראל ובעולם אסור להתבולל. הורים ובעיקר אימהות - לשמור על בני ובנות ישראל, לשמור על ילדיכם ולהסביר להם מה זה יהודי. לערבים יש תרגיל, הם מביאים סמים ואלכוהול ונותנים לנוער היהודי בחינם כדי להרוס אותו. ממשלת ישראל, צריך למנות שר שיטפל בבעיית ההתבוללות, הסמים, השתייה החריפה וההימורים.

מזהיר בורא עולם: אסור לעשות הפליות בין העדות בכל ארץ ישראל הקדושה, כולם יהודים! צריך להיות באחדות ולעזור זה לזה. מי שיזלזל בעדות, בורא עולם יזלזל בו.

העולם כולו מבולבל, נמצא בפחד וחרדה, לא יודעים מה יילד יום, מה יהיה ומה לא יהיה. העולם המודרני לא מבין מה קורה. כל העולם מחוץ לגבולות ישראל, נמצא בתוהו ובוהו וגוג ומגוג. הורגים זה את זה ולא יודעים למה. כל העולם מגדל בבל.

כל התוכניות שמתכננים בעולם, חוץ מישראל, משתבשות. כל הבלבול הנוראי הזה, בכל העולם ללא יוצא מן הכלל, כדי שיזעקו ויצעקו: מי אל כמוך ה'! כולם יצעקו שרוצים את מנהיגותו של בורא עולם ומשיח!

משיח פועל ועובד. למה עוד לא יצא בפרהסיה? כי חלק מהאנשים הם בעד וחלק הם נגד ולא מאמינים. בורא עולם נותן לרבנים בישראל ארץ הקודש, חזיונות בחלום בעניין גאולה ומשיח. חלק פוחדים לדבר וחלק מקנאים - למה לא הם. בורא עולם יכניס במוחם ידיעה, ירצו או לא ירצו, שיש משיח!

הקדוש-ברוך-הוא אומר: אף אחד לא יכול להגיד 'לא ידעתי שיש משיח בעולם, בישראל'. כל יהודי יודע שמשיח נמצא בדור הזה. מי שמתעצל ומתנגד שלא יבוא בטענות. ירצו או לא ירצו, בקרוב יתגלה בפרהסיה והקודם זוכה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר