שווייץ בהלם

אימה ברכבת: דקר נוסעים והצית את הקרון

דיון חירום הערב ברשויות השווייצריות, לאחר מתקפה חריגה שביצע צעיר במהלך נסיעה ברכבת, כשהוא דוקר נוסעים ואחר כך מצית את הקרון כולו. "מופרך לומר שזה טרור..." (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרכבת המותקפת (צילום מתוך 24/7 EYES ביוטיוב תמונות: מתוך ynet)

שבעה בני אדם נפצעו היום (שבת) בשווייץ, כתוצאה מדקירות וכוויות, לאחר שגבר חמוש בסכין הצית קרון רכבת בשווייץ ודקר נוסעים. דובר המשטרה מסר כי המניע למתקפה עדיין לא ידוע אך אפשרות של טרור נראית "מופרכת מאוד", כדבריו. לפי משטרת סנט גאלן בצפון מזרח המדינה, על הרכבת היו עשרות נוסעים בזמן התקיפה, ובין הפצועים גם החמוש עצמו וילד בן שש.

צעיר שווייצרי בן 27, הוא שביצע את המתקפה שהחלה בשעה 14:20 ברכבת שנסעה במזרח המדינה, מבוקס לסנוולד, סמוך לגבול עם מדינת ליכטנשטיין. המתקפה הייתה סמוך לעיירה סאלז. מצבם של הפצועים, עדיין לא ידוע לאשורו.

לזירת האירוע הגיעו ניידות משטרה, צוותי כיבוי ומסוקים והוסיפה שהנזק המוערך לרכבת הוא 92 אלף אירו. בעקבות המתקפה החריגה במדינה התכנס משרד הפנים לדיון חירום. האירוע מתרחש בתקופה של מתקפות טרור רבות באירופה, בין השאר אצל שכנותיה של שווייץ - צרפת וגרמניה.

כזכור, מסתנן אפגני תקף לפני כחודש במכות גרזן ובדקירות סכין ארבעה בני אדם, שלושה מהם קשה, בפיגוע ברכבת בווירצבורג שבגרמניה, כשהוא צועק "אללהו אכבר", וחוסל לאחר ניסיון הימלטות כושל תוך שהוא ניסה לתקוף שוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר