השוד הסתבך

נהג משאית חשוד בירי באדם שניסה לגנוב את משאיתו

נהג משאית ממושב בית אלעזרי בשפלה התלונן על ניסיון של שלושה גנבים לגנוב את המשאית שלו, בעקבותיו, כך מסר, ירה באוויר. זמן קצר לאחר מכן נמצאה גופת אדם באזור (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' באב תשע"ו | 14.08.16
אילוסטרציה (צילום: קורינה קרן, פלאש 90)

במשטרה התקבל לפנות בוקר (ראשון) דיווח על נהג משאית ממושב בית אלעזרי בשפלה שהתלונן על ניסיון לגנוב את המשאית שלו, בעקבותיו ירה באוויר, זמן קצר לאחר מכן נמצאה גופת אדם באזור.

נהג המשאית דיווח כי שלושה חשודים ניסו לנגוב את המשאית שלו, הוא הבחין בהם ולטענתו לאחר שאיימו עליו עם מוט, הוא שלף אקדח וירה באוויר כדי להבריח את הגנבים. לדבריו, הוא לא פגע בהם.

אלא שזמן קצר לאחר מכן, בשעה 5:37, התקבל במד"א דיווח על פצוע בשדה, סמוך לכביש 40 מצומת ביל"ו לכיוון גדרה. בזירה אותרו כתמי דם שהובילו למציאת הגופה, פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הגבר, כבן 30, במקום.

המשטרה חושדת כי האיש, שאותר עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון, נורה למוות והוא אחד משלושת הגנבים שניסו לגנוב את המשאית.

נהג המשאית הגיע למשטרה למסור עדות. ב-ynet הובאו ציטוטים מתוך עדותו במשטרה של נהג המשאית שסיפר כי "הם איימו עליי, ניסו לפגוע בי, נפלתי לאחור ואז יריתי. הם דיברו בערבית והגיעו לכיווני לאיים עליי. יריתי באוויר והם ברחו, נכנסתי הביתה והתקשרתי למשטרה מיד".

סנגורו של הנהג, עו"ד בנצי קבלר, אמר כי "מדובר באזרח שלו ושומר חוק שהתסריט הקפקאי והמפחיד ביותר עובר עליו. באישון לילה מנסים לפגוע ברכושו ואחר כך בו והוא מתגונן. אני בטוח שהמשטרה תעשה את מלאכתה נאמנה ותגלה כי אין כל מקום לחשוד בו בדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר