LG יוצאת במגוון מבצעים במיוחד לרוכשי G5 ו- G5 SE

מבצעים אטרקטיביים בLG. בין היתר, מי שירכוש את אחד מהמכשירים יוכל לקבל את מצלמת ה- 360 של LG במחיר של 299 שקלים בלבד במקום 1200 שקלים (דיגיטל, שיווקי)

מבצעים אטרקטיביים בLG. (צילום: יחצ)

LG ישראל ורונלייט דיגיטל, היבואן הרשמי של LG בישראל יוצאות במבצעים חסרי תקדים הכוללים בין היתר את דגמי המכשירים המובילים- מכשיר הדגל LG G5 וה- LG G5 SE.

מכשיר ה-G5 הינו הסמארטפון המודולארי הראשון מסוגו בעולם. המכשיר מתהדר בגוף מתכתי, מצלמה בעלת עדשה סטנדרטית של 78 מעלות ועדשה רחבה של 135 מעלות המעניקה אפשרות בחירה בין צילום סטנדרטי לבין צילום פנורמי כדי לכלול יותר פרטים בתמונה אחת.

עדשה זו מעניקה זווית הרחבה פי 1.7 מזו הקיימת בסמאטרפונים ומצלמות ואף ב- 15 מעלות רחבה יותר משדה הראייה האנושי. ה- LG G5 מכיל קולקציה נרחבת של אפקטים לתמונות כגון: תמונת Pop-out, אפקט קולנוע וצילום אוטומטי.

ה- Pop-out Picture למשל משלב תמונות שצולמו משתי העדשות בו זמנית (הרחבה והסטנדרטית) ליצירת אפקט של תמונה בתוך פריים. ה- LG G5 מצויד במעבד Qualcomm Snapdragon 820 הידוע בחוזקו אך עדין חסכוני באנרגיה.

המעבד מציע פיצ'רים מתקדמים כמו תצוגת 64-bit, יחידת גרפיקה Adreno 530 ועיבוד דיגיטלי חסכוני בדמות ה- Hexagon DSP. בנוסף לכך, המכשיר מצויד גם במעבד תמונה (ISP) מסוג Qualcomm Spectra™ 14-bit שנועד להציג תמונות במכשיר ברזולוציית DSLR ולסייע בחיסכון באנרגיה. למכשיר מספר מוצרים נלווים הנקראים "החברים של LG" ומאפשרים ל- G5 להפוך למצלמה דיגיטלית, נגן hi-fi ועוד.

מי שירכוש G5 יוכל ליהנות חבילת הטבות בשווי כולל של כ-1500 שתכלול משקפי מציאות מדומה בשווי 400 ש"ח במתנה, סוללה נוספת בשווי 200 ש"ח גם כן במתנה ובנוסף ניתן לקבל את מצלמת ה-360 מעלות של LG במחיר של 300 ש"ח במקום 1200 ש"ח.

מכשיר נוסף המוצע כעת במבצע הוא ה- LG G5 SE, מכשיר פרימיום לשוק המקומי המאמץ את רוב המאפיינים של מכשיר ה- G5, כמו העיצוב המודולארי, איכות המצלמות, חיישן טביעת האצבע ותצוגת ה- Always-on המאפשרת למשתמשים מבט חטוף בשעה, בתאריך ובהתראות נוספות מבלי להדליק את המסך.

בדיוק כמו לG5 ל- G5SE צמד מצלמות בגבו המציעות עדשה סטנדרטית של 78 מעלות ועדשה רחבה 135 מעלות שיכולה לצלם יותר ממה שעינינו רואות. העדשה הרחבה מאפשרת צילום קל יותר של נופים, בניינים גבוהים וקבוצות אנשים גדולות מבלי לזוז הרחק מהאובייקט המצולם.

בקניית G5 SE יקבלו הרוכשים חבילת הטבות בשווי כולל של כ-1200 ש"ח שתכלול כיסוי איכותי מתנה, סוללה נוספת בשווי 200 ש"ח, ובנוסף ניתן לקבל את מצלמת ה-360 של LG במחיר של 300 ש"ח במקום 1200 ש"ח.

מלבד G5 ו G5 SE, הרוכשים של מכשיר ה- XCAM-K580 של LG יקבלו במתנה ספר תמונות מודפס של LUPA.

מכשיר ה- XCAM-K580 הינו בעל מצלמה מקצועית כפולה הלוכדת תמונות באופן דומה לזווית ראייה אנושית. העדשה הרחבה בזווית של כ-120 מעלות, מצלמת כפי שהעין האנושית רואה בעוד העדשה הרגילה בזווית של כ- 78 מעלות, מצלמת תמונות באיכות גבוהה של 13 מגה-פיקסל.

המכשיר מציע את פונקציית Pop-out Picture ,כאשר מתאפשר בפני המשתמש לעצב ולערוך תמונות בחופשיות וכן מוצעות מסגרות ואפקטים מיוחדים נוספים. בנוסף מציע המכשיר שימוש בצילום סלפי אוטומטי המאפשר למשתמשים צילום נוח ופשוט על ידי זיהוי תווי פנים באופן אוטומטי לאחר כמה שניות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר