החברים נעדרים

תיעוד ראשון: החתונה שמסעירה את 'באר התלמוד - יקירי ירושלים'

הערב נערכת חתונת בתו של הרב אייל עמרמי, בה לא צפויים להשתתף חבריו של החתן, זאת מאחר וראש הישיבה הודיע על איסור להשתתף באירוע. צפו בוידאו ותמונות מהאירוע (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הזוג, הערב (באדיבות המצלם)

בירושלים מתקיימת הערב (שני) שמחת חתונת בתו של הגאון רבי אייל עמרמי, מרבני 'הר חומה', אולם תלמידי ישיבת 'יקירי ירושלים - באר התלמוד' בראשות הגאון רבי יהודה כהן, הוזהרו שלא להשתתף בשמחה.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", הגר"י כהן אסר על התלמידים להשתתף בשמחת האירוסין בשל גילו של החתן והעובדה שהוא תלמיד 'שיעור א'. במקביל, סילק ראש הישיבה מספר בחורים שהשתתפו באירוסין.

ל"כיכר השבת" נודע כי לקראת 'סוף זמן קיץ', קרא הרב יהודה כהן לתלמידי השיעור ומסר להם 'ועד' בו הזהיר אותם שלא להשתתף בשמחת חתונת חברם לספסל הלימודים.

החתן והרב עמרמי (באדיבות המצלם)
הזוג המאושר

ל"כיכר השבת" נודע כי החתן הגיע בשעות הצהריים, שעות לפני החופה, להזמין את ראש הישיבה לשמחת החתונה, אך הרב כהן סירב להשתתף בשמחה. עם זאת, התיר למספר תלמידים להשתתף בחתונה אך שיגיעו לאחר השעה 22:00 ושלא ישתתפו בחופה.

כזכור, לאחר חשיפת הפרשה ב"כיכר השבת", אמר הרב עמרמי: "אוי לדור שככה נוהג, ה' ירחם. הרי כל גדולי הדור, החל מהספרדים ועד האשכנזים אומרים שכל בחור כמה שיותר מוקדם יתחתן -טוב יעשה לו. הגאון רבי חיים קנייבסקי וכן הגראי"ל שטיינמן אומר כך. גם הראשל"צ הרב יצחק יוסף אומר כך, גם הרב דוד אבוחצירא שמעתי אותו לא פעם מדבר על העניין הזה. כולם אומרים שבחור ישיבה צריך להתחתן כמה שיותר מוקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר