לאכזבתו של גפני

יהב לא יפריד בין החרדים? המודיע והמבשר מוכיחים אחרת

יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני הצהיר בכנסת כי יונה יהב לא יצליח להפריד בין החרדים גם לא עם חלוקת מודעות ליומונים, אך הבוקר, התעלמות 'המודיע' ו'המבשר' מוכיחה דווקא אחרת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גפני ויהב (צילומים: מרים אלסטר, אריאל חרמוני משרד הביטחון - פלאש 90)

במהלך הדיון הסוער אמש (שני) בוועדת החינוך של הכנסת בנוגע למצוקת המבנים של בית ספר "נתיבות משה" בקריית שמואל בחיפה, דיון שהפך לחילופי האשמות בין נציגי דגל התורה לאנשיו של ראש עיריית חיפה יונה יהב תקף יו"ר ועדת הכספים ח''כ משה גפני בחריפות את יהב.

בדבריו ציין כי "יונה יהב חושב שהוא יפריד בין החרדים בעניין הזה. הוא לא מכיר את הציבור החרדי. הוא פשוט בעניין הזה טועה".

גפני נגד ניסיונות יהב לפילוג החרדים (באדיבות המצלם)

"הוא חושב שאם הוא ישים היום מודעות על החוף השקט ב'המבשר' וב'המודיע' ולא ב'יתד נאמן' אז זה יעזור למישהו משהו", הוסיף גפני.

אלא שהבוקר מתברר כי יהב כנראה כן מכיר את הציבור החרדי. בעיתונים החסידיים, 'המודיע' ו'המבשר' לא מופיעה הבוקר מילה על הדיון אמש בכנסת זאת לעומת 'יתד נאמן' בו מופיע סיקור נרחב.

גורמים בסביבתו של יהב טוענים כי אמש בנאומו של גפני יצא הסיפור האמיתי מדוע נזעקו חברי הכנסת של דגל התורה בוועדת החינוך כנגד יונה יהב, כשלטענתם הסיפור הוא אי פרסום מודעה של העירייה ביתד נאמן.

מנגד, בסיעה הליטאית מביעים ביקורת על ההתעלמות ותוהים: "האם אנחנו נלחמים את המאבק שלנו בלבד? הרי אנחנו עושים זאת גם למען הציבור החסידי תושבי חיפה? ההתעלמות הבוקר מוזרה ומביכה".

במקביל מבהירים בסביבתו של יהב כי בעבר כשעיריית חיפה פרסמה ביתד נאמן היא ספגה הטרדות מאנשי הפלס. "אין סיבה שכיום נפרסם ביתר נאמן ונחטוף גם מדגל התורה וגם מהפלג הירושלמי", הם מציינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר