מתנדבי מד"א התברכו במעונו של האדמו"ר

בפגישה שנערכה במעונו של האדמו"ר מפיטסבורג, בירך האדמו"ר את מתנדבי 'מד"א – הצלה דרום'. מנכ"ל 'מד"א – הצלה דרום' הרב מנדי שוורץ סקר את פעילות הארגון והמתנדבים. מכשירי דפיברילטור להצלת חיים הוענקו לארבעה מתנדבים (בריאות, שיווקי)

מתדבי מד"א התברכו אצל האדמו"ר (צילום: יחצ)

משלחת ממתנדבי מד"א – הצלה דרום, בראשות מנכ"ל הארגון, הרב מנדי שוורץ וחברי הנהלת הארגון, מוטי וובר, מאיר אשכנזי ויוסי צמח, זכו להתברך במעונו של האדמו"ר מפיטסבורג באשדוד על פעילותם הברוכה להצלת חיי אדם.

בפתח המפגש, סקר מנכ"ל הארגון הרב מנדי שוורץ בפני האדמו"ר את העשייה בחמשת החודשים האחרונים, מאז נחתם הסכם שיתוף פעולה בין נשיא 'הצלה דרום' הרב מיכאל שוורץ למד"א ואת שיתוף הפעולה המבורך הקיים עם מגן דוד אדום, כאשר מד"א הוא הגוף הקובע בתחום המבצעי-מקצועי ואילו רבני הארגון מנחים את המתנדבים את דבר ההלכה.

עוד הרחיב הרב שוורץ על שיתוף הפעולה ההדוק שיש לארגון יחד עם שאר ארגוני ההצלה החרדים ביניהם עם צוות הצלה, הצלה פ"ת, הצלה אלעד, הצלה בית שמש, הצלה מודיעין עילית, הצלה כפר חב"ד, הצלה צפון, הצלה דרום, הצלה יבניאל, הצלה רחובות, הצלה ביתר, הצלה מירון ועוד.

האדמו"ר שהביע התעניינות רבה בפעילות המתנדבים בירך אותם וציין את חשיבות שמירת גדרי ההלכה והצניעות גם בפעילות הצלת חיים באומרו: "יחד עם הצלת חיים יש לשמור גם על הנפש".

במהלך המפגש כובד האדמו"ר להעניק לארבעה מן המתנדבים מכשירי דפיברילטורים להצלת חיים – אשר יצילו חיי אדם רבים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר