מפגש טעון

נתניהו לעיתונאי 'הארץ': "אתם מתעלמים מהמציאות"

שעה לא קלה עברה על שני הצדדים במפגש הלא פשוט שהתקיים היום בלשכת ראש הממשלה: מצד אחד - ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו, מצד שני - גדעון לוי וחבריו מ'הארץ' (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גדעון לוי (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)

מפגש מסקרן התרחש היום (שלישי): ראש הממשלה בנימין נתניהו, המכהן גם כשר התקשורת, ערך היום (שלישי) מפגש עם עיתונאי 'הארץ' בלשכתו. המפגש, שנכחו בין היתר מו"ל העיתון עמוס שוקן, בעל הטור אורי משגב ובעל הטור גדעון לוי, ארך כארבע שעות והיא דווקא התאפיינה ברוח טובה, לדברי הנוכחים.

נתניהו אמר לעיתונאים: "אני רוצה דקה על כל מאמר שכתבתם נגדי, אלף מאמרים כתבתם. "אני ארדואן? אני קסטרו? אגב, קסטרו נתן ראיון לג'פרי גולדברג. מותר להזכיר את השם ג'פרי גולדברג כאן?", הוא התריס בפניהם.

במהלך המפגש נתניהו הציג לעיתונאים סרטוני פייסבוק על אלימות והסתה פלסטיניים תוך שהוא חוזר על הביטוי "איטען" - לדקור, בערבית - שוב ושוב. "אצלינו אין כאלה", הוא אמר להם, וכשאנשי מערכת העיתון נופפו בפניו ב'חתונת השנאה', בה דקרו את תמונתו של דוואבשה הפעוט, ענה להם נתניהו: "אצלנו זה מיעוט מבוטל". העיתונאים השמאלנים לא ויתרו, והקשו עליו: "ומה עם היציע המזרחי של טדי?", אך נתניהו השיב: "אינני מכחיש את הבעייתיות, אבל אצלנו לא מחנכים לזה". כשגדעון לוי קרא בפניו: "אתה מביך את עצמך", ענה לו נתניהו: "אתם לא יודעים את הפרטים ומתעלמים מהמציאות".

פרשן חדשות 2 עמית סגל שמביא את הידיעה מדווח, כי ניכר היה שנתניהו נפגע במיוחד מהביקורת החריפה שנמתחת עליו ב"דה מרקר", העיתון הכלכלי של "הארץ", לפיה הוא זנח את עקרונותיו הכלכליים לטובת שרידות פוליטית. נתניהו התעמת על כך שוב ושוב עם מירב ארלוזורוב, כותבת המאמרים החריפים כנגדו בעיתון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר