מחשב מסלול מחדש?

זעזועים בצוות הקמפיין של המועמד דונלד טראמפ

דונלד טראמפ שמתקשה להתרומם בסקרים החליט לזעזע את הצוות שמוביל את הקמפיין ולהחליף שניים מבכירי הקמפיין שלו כדי לנסות ולסחוף לכיוונו מצביעים נוספים (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צוות הקמפיין)

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, ערך היום (רביעי) שינויים בצוות הקמפיין שלו. טראמפ מינה את יו"ר אתר החדשות "ברייטברט", סטיבן בנון, למנכ"ל מטה הקמפיין, ואת הסוקרת קליאן קונווי למנהלת הקמפיין.

המהלך מגיע 82 יום לפני הבחירות לנשיאות, ועל רקע הירידה בסקרים של המועמד בשבועות האחרונים ירידה שהתמתנה מעט בימים האחרונים. טראמפ אמר כי מדובר בשני "אנשים מצויינים", שיסייעו לו להביס את יריבתו הדמוקרטית, הילרי קלינטון.

אתמול פרסמה רשת NBC סקר חדש, שלפיו קלינטון שומרת על פער תשעת האחוזים מטראמפ – נכון לעכשיו 50% מבעלי זכות הבחירה אומרים שיצביעו לקלינטון ורק 41% אומרים שיצביעו לטראמפ. מדובר בנתונים דומים לאלה של סקר שנערך בשבוע שעבר.

לפי הסקר של NBC, למרות התמיכה הגדולה יותר בקלינטון, בדעת הקהל עדיין בולטת בעיקר הדעה השלילית של הציבור האמריקני על שני המועמדים. 59% מבעלי זכות הבחירה דיווחו על רגשות שליליים כלפי קלינטון ו-64% דיווחו על רגשות כאלה כלפי טראמפ

טראמפ עצמו פרסם סקר אחר בחשבון הטוויטר שלו לפיו היתרון של קלינטון עליו היא 2% בלבד. הסקר שנערך על ידי פולסטר זוגבי מעניק לטראמפ 36% מול 38% לקלינטון. לטראמפ יש עוד זמן רב יחסית עד לבחירות כדי לשפר את מצבו אם הוא עדיין מקווה להיכנס לבית הלבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר