טוויטר הופכת את המשתמשים לפרסומות

מהלך חדש של הרשת החברתית יגרום לאנשים להפוך את התמונות שלהם לפרסומת חינם עבור מפרסמים שונים שייצרו "אימוג'ים" פרסומיים לשימוש הגולשים (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(Annette Shaff / Shutterstock)

הרשתות החברתיות מנסות למצוא כל העת דרכים כדי להרוויח כסף מפרסום. טוויטר יוצאת ביוזמה פרסומית חדשה: סטיקרים ממומנים שיעוצבו על ידי המפרסמים שלה ויופצו על משתמשים שמזדהים עם המותג, או כאלו שרוצים להוסיף קצת צבע לתמונות שלהם ולא אכפת להם לקדם על הדרך חברה מסחרית.

הלקוחה הראשונה של הסטיקרים הממומנים היא חברת המשקאות הגדולה - פפסי, שעיצבה 50 אמוג'יז כאשר בכל מדינה בה הקמפיין מופעל (בשלב זה 10 מדינות בלבד) מקבלים המשתמשים סט שכולל שמונה מתוכם. מבין השמונה שמופצים בארה"ב, לדוגמה, שניים שמציגים את מוצרי וסמלי החברה במובהק (פרצוף צבוע בצבעי לבן, אדום וכחול וציור של שתי ידיים משיקות פחיות משקה) וששה כלליים יותר. החברה לא פרסמה את היקף ההשקעה הכספית של פפסי במיזם, אבל הצהירה כי זהו שיתוף הפעולה הגדול ביותר אי פעם בין שתי החברות כשענקיות כל כך מדברות על "שיתוף פעולה גדול" לא מדובר בפרוטות.

המהלך הוא חלק מקמפיין של חברת שכולל, מלבד שיתוף הפעולה עם טוויטר, גם אפליקציות מקלדת אמוג'יז עצמאית שהחברה הוציאה לאנדרואיד ולאייפון וצעדים נוספים. הקמפיין אינו מופנה בשלב זה למשתמשים בישראל, שטרם זכו לקבל את פיצ'ר הסטיקרים (גם אלו הלא-ממומנים) באפליקציה.

"מותגים יכולים להציג למשתמשים סט של ארבע או שמונה סטיקרים, כאשר תמונות של המשתמשים שכוללות את הסטיקרים ייחשפו לכל העוקבים שלהם, מה שיאפשר למותג לזכות בהפצה אותנטית על ידי המעריצים שלו", כתבה טוויטר בפוסט שחשף את הכלי החדש ונראה כמכוון בעיקר למפרסמים. הסטיקרים הממומנים פועלים גם כגרסה ויזואלית לתגיות, וניתן להקליק עליהם כדי לראות פיד מיוחד שמציג את כל התמונות עליהן הודבק הסטיקר, ובראשו תמונת כותרת שמכילה גרסה מוגדלת שלו וכיתוב שמקשר אותו עם המותג, "Sticker by Pepsi", במקרה של הקמפיין הנוכחי.

יצוין, כי לא מדובר במהלך יוצא דופן - בחנות הסטיקרים של פייסבוק יש חבילות סטיקרים ממומנות מזה זמן רב, כמו גם ברשתות חברתיות אחרות קטנות יותר.

פיצ'ר הסטיקרים נוסף לטוויטר בסוף יוני, והוא נגיש (במדינות בהן הוא כבר הופץ) דרך כפתור הסמיילי במסך העריכה של כלי פרסום התמונות באפליקציות המובייל של השירות. הסטיקרים הממומנים של פפסי מופיעים כעת בחלק התחתון של דף "סטיקרים נבחרים", שם כאמור יופיעו הסטיקרים הפרסומיים בעתיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר