יוצאים לשופינג? מדריך: איך למדוד בגדים נכון בחנות

כך תימנעו מהלוך-חזור שוב ושוב מחדר ההלבשה לחנות, ונורא מכך - עמידה חוזרת בתור. מדריך חובה: איך למדוד בגדים נכון בחנות, וטעויות שחשוב להימנע מהן (אופנה)

למדוד בגדים בלי לטעות (צילום: shutterstock)

באור שבחנות, החולצה יושבת בול, אבל עכשיו, כשמדדת אותה בבית, הפאניקה שוטפת אותך - איך לכל הרוחות קניתי משהו כל כך לא מתאים? האמת: זה הכל בגלל חדר ההלבשה. הנה 6 טעויות קריטיות שאתם עלולים לעשות והתוצאה תהיה רכישת פריטים לא מוצלחת בעליל.

1. אתם נכנסים בלי להביא כמה מידות של אותו פריט

גם אם אתם יודעים היטב מה המידה שלכם, קחו אתכם לחדר ההלבשה כמה מידות מאותו פריט. המידות לא תמיד זהות בכל החנויות, ולפעמים הבדלים לכאורה מינוריים עשויים לגרום למפח נפש גדול.

2. שכחתם לשבת

לא, הכיסא הקטן בפינת התא אינו מיועד רק עבור התיק שלכם. הזיזו את הכיסא אל מול המראה, ושבו עם הבגד עליכם. כך, תוכלו לראות את האורך המדויק של החצאית, האם המכנסיים לוחצים, האם השמלה מתקפלת באזורים אסטרטגיים ובמגוון מצבים אחרים.

3. אתם לא נועלים נעליים מתאימות

רגע לפני כניסתכם לתא ההלבשה, עשו סיבוב בחנות ובחרו זוגות נעליים שיכולים להתאים לבגד. למשל, נעלי ספורט לא ממש מתחברות לשמלה האלגנטית שאת מודדת כעת, ונעלי עקב יתנו לך את הלוק הסופי אותו את מחפשת.

אל תישארו בתא. יש מראה בחוץ - והיא לא נועדה לקישוט (צילום: shutterstock)

4. אתם לא משתמשים במראה הגדולה בחוץ

גם אם מביך אתכם לבחון את הבגד עליכם מול עיניים זרות, המראה הגדולה שתלויה מחוץ לתאים היא הדרך האולטימטיבית לברר כיצד הבגד נראה עליכם מכל זווית אפשרית.

5. שכחתם לחפש תאורה שונה

בתאי ההלבשה יש תאורה שנועדה לגרום לכם להיראות במיטבכם עם הבגד. אל תראו זאת כעובדה מוגמרת, וצאו למראות שבחנות, שם גוון האור שונה, ותוכלו לראות את הבגד באור אחר, תרתי משמע.

6. לא צילמתם סלפי

ואחרון חביב: בניגוד למראה, המצלמה הרבה פחות שקרנית. צלמו סלפי מהיר שלכם בבגד החדש, ואם אתם עדיין אוהבים איך שאתם נראים בו, שימו פעמיכם לקופה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית