קבוצת "עזריאלי" אירחה את התקשורת החרדית

מפגש ייחודי ויוצא דופן, התקיים השבוע באחד המקומות הגבוהים במזרח התיכון, על גג העולם. ראשי ומנהלי קבוצת "עזריאלי", נועדו לשיח אישי ומרתק עם קבוצה מובילה של אנשי תקשורת ומובילי דעה במגזר החרדי והדתי (תקשורת, שיווקי)

הנוף מגג העולם. מגדלי עזריאלי (צילום: יחצ)

מפגש ייחודי ויוצא דופן, התקיים השבוע באחד המקומות הגבוהים במזרח התיכון, על גג העולם. ראשי ומנהלי קבוצת "עזריאלי", נועדו לשיח אישי ומרתק עם קבוצה מובילה של אנשי תקשורת ומובילי דעה במגזר החרדי והדתי.

המפגש הייחודי התקיים במתחם האטרקטיבי והמיוחד, הראשון והיחיד מסוגו בארץ, "עזריאלי 360", שנפתח בימי הקיץ על גג המגדל העגול של עזריאלי בתל אביב על שלל האטרקציות שבו. מנהלי קבוצת עזריאלי, נפגשו עם אנשי התקשורת ומובילי הדעה במגזר, וערכו שיח מרתק על הרגלי הצריכה במגזר, נתוני שיווק, פילוחי שוק ועוד.

את המפגש פתח מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי מר ארנון תורן, אשר הודה לאורחים שטרחו והגיעו ואמר כי "המפגש המיוחד הזה, כאן בערב זה, הוא עוד נדבך חשוב בבניית הקשר המבורך בינינו לבין הקהל הדתי והחרדי. אתם, אנשי התקשורת ומובילי הדעה, מסייעים לנו להבין יותר מקרוב ויותר נכון את דרכי ההנגשה של הקניונים לקהל החרדי, לבנות את המשך שיתוף הפעולה היעיל והפורה ולחזק אותו".

הוא הוסיף ואמר כי "קבוצת עזריאלי מפעילה כידוע לכם רשת קניונים מסועפת ברחבי הארץ. כיום, מפעילה רשת עזריאלי 14 קניונים, רבים מהם קרובים לריכוזים חרדיים מרכזיים ומספקים שירות רחב לאוכלוסיה זו. אנו בקבוצת עזריאלי, שמנו לנו למטרה, להתאים את תמהיל החנויות, את המבצעים ואת המוצרים לצרכי הקהל הזה, ולחזק את הקשר ההדדי והמבורך עם ציבור הצרכנים המסור והנפלא הזה".

הוא הודה לסמנכ"ל השיווק של קבוצת עזריאלי מר עופר ירום, ולמשרד הפרסום והיח"צ "שחור ולבן" אשר רקם ביד אמן את הקשר המיוחד בין קבוצת עזריאלי לקהל החרדי, ואשר יזם והפיק את המפגש המיוחד. מר תורן סיים ואמר כי "כיום מציעה רשת קניוני עזריאלי מגוון גדול של פתרונות צריכה חכמים לכל הקהלים, ומהווה למעשה יעד מבוקש לקהל החרדי המבקש להתחדש ממגוון המותגים והמבחר, במחירים שפויים ומתאימים לתקציב המשפחה".

מנכ"ל משרד הפרסום "שחור ולבן" שמעון רווח, הודה גם הוא לראשי קבוצת עזריאלי על האירוח החם ואמר כי "אנו נפגשים כאן על גג המגדל, במתחם החוויות האטרקטיבי היחיד מסוגו בארץ. מכאן אנו רואים את העולם מגבוה בחוויה של פעם בחיים. אני רוצה להודות לכם שהגעתם להתארח כאן בערב זה, ויחד אתכם, שותפים וידידים, נמשיך בע"ה להוביל את שיתוף הפעולה למען הצרכן החרדי, להצלחת כולנו".

ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי. אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב. עופר ירום סמנכ"ל שיווק קבוצת קניוני עזריאלי. שמעון רווח מנכ"ל שחור ולבן
ארנון תורן מנכ"ל קבוצת עזריאלי נושא דברים
הילדים בפעילות על הגג
קסדת בטיחות ומזנקים אל גג העולם
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר