חתכים בראש ושבר באף

המתנדב החרדי ביקש שקט והוכה קשות

חרדי שביקש מנערים להפסיק להרעיש מתחת לביתו הוכה נמרצות בראשו עם ג'ק וספג מכות ללא הפסקה רק לאחר דקות ארוכות הגיעו השכנים ופינו אותו לבית החולים (ארץ)

(באדיבות המצלם)

חרדי, מתנדב באחד מארגוני ההצלה הגדולים, תושב שכונת הדר גנים בפתח תקווה, חווה בתקופה האחרונה, בכל לילה, הרעשה כבדה: קבוצת נערים משכונת עמישב מגיעה למקווה מול ביתו, נכנסת למים, מתפרעת שם, והכל תוך רעש שמפריע לשכנים לישון.

ל"כיכר השבת" מסביר המתנדב החרדי כי הם פשוט פרצו את הדלת האחורית של המקווה, וכך הם יכלו להיכנס לשם כל לילה בחופשיות: "אתמול בלילה החלטתי שאני יורד לבקש מהם לצאת מהמקווה, כי הם עושים רעש. כשביקשתי מהם, בצורה הכי יפה ורגועה, התקרבו אלי שניים, כשאחד מהם תופס אותי והשני נותן לי מכה לראש", הוא מתאר.

"אחר כך הם ניסו להפיל אותי לתוך הבור של המים. כשהבנתי עם מי יש לי עסק, ברחתי מיד החוצה", הוא ממשיך ומתאר. "הם יצאו אחרי והתחילו ללכת לכיוון הרכב שלהם, ואז היה נראה שהם מתכוננים ללכת. בגלל שהם נגחו בי, שמרתי את מספר הרכב שלהם. ואז, שנים מהם עלו לרכב וניסו להסתיר אותו ממני. שניים מהם נסעו משם, וחשבתי שהם הלכו כי נבהלו מכך ששמרתי את המספר שלהם. תוך כדי ויכוח עם מי שנותר, חזר השניים הראשונים עם ג'ק של רכב בידיים שלהם ודפקו לי אותו בראש כמה פעמים. גם כששכבתי על הרצפה שותת דם, הם המשיכו לבעוט בי בכל חלקי הגוף, כשאני צורח 'תעזבו אותי, לא עשיתי לכם כלום'. כשהם עזבו אותי סוף סוף, קמתי כולי שותת דם, מהראש ומכל הגוף".

יצויין, כי אחד מהמכים קיבל שבועיים קודם לכן כוויה קשה בידו, והחרדי עצמו הוא שחבש לו אותה במסגרת תפקידו כמתנדב במד"א, ובערב הקשה, במהלך ההכאה האכזרית, הוא אמר לו "אני יודע שחבשת אותי. זה לא מעניין אותי".

בהמשך התברר, כי רישום מספר הרכב היה צעד נבון, שאכן הוביל למעצר בעל הרכב עוד באותו לילה. הבעיה היא שמי שנעצר אמנם הודה בחלק ממה שהיה, אך הוא לא מוכן לספר מי עוד היה איתו, ובינתיים האריכו את מעצרו עד יום שני הבא.

לחרדי שהוכה חשוב להדגיש, כי "השכונה החרדית הזו סובלת רבות מהתנהגות חלק מהאוכלוסייה הזו, מהעדה האתיופית. בעבר כבר הוכה על ידם מנקה באזור וילדי השכונה על בסיס קבוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר