בחסדי שמים

נחת בשלום מטוס אל-על שאיבד גלגל בעת ההמראה המראה

לאחר שעת מתח וכוננות גבוהה, מטוס אל-על שהמריא לקייב וחזר על עקבותיו בעקבות גלגל שהתפוצץ -נחת בשלום. כוחות גדולים המתינו על המסלול ומפנים מספר נפגעי חרדה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המטוס ניגש לנחיתה (צילום: יאיר שגיא, ynet)

דרמת ענק בנתב"ג: טיסה מספר LY2653 של מותג UP (אל על) שהיה בדרכו לנמל התעופה הבינלאומי בקייב, נחת נחיתת חירום בשלום בנתב"ג כשעליו 182 נוסעים.

המטוס לאחר הנחיתה (צילום: דוברות המשטרה)

מסלול הטיסה (צילום מסך)

המטוס שב על עקבותיו לאחר שהגיעה ממנו הודעה על פיצוץ בצמיג במהלך ההמראה. אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ הגיעו לנמל התעופה יחד עם כוחות כיבוי והצלה ממחוז המרכז ומחוז דן. לאחר שעה של מתח וכוננות גבוהה, נחת המטוס בשלום, כוחות ההצלה שהמתינו על המסלול מפנים מספר נוסעים שלקו בחרדה בעקבות מצב החירום.

מסלול הטיסה (צילום מסך)
הגדלה

המטוס צפוי לנחות בנמל התעופה בן גוריון סמוך לחצות הלילה, בשעה האחרונה עושה המטוס את דרכו מעל לשמי ישראל במטרה לרוקן את מיכל הדלק. סמוך למסלול הנחיתה שפונה כליל ממטוסים, ממתינים עשרות כבאיות, אמבולנסים וניידות משטרה.

הצמיג שהתפוצץ

כזכור, זוהי כבר הפעם השנייה השבוע שבה נערכת נחיתת חירום בנתב"ג, לאחר שביום שלישי נחת מטוס נוסעים של חברת "ישראייר" מסוצ'י שברוסיה בגלל תקלה. המטוס מדגם "איירבוס" A320, עליו היו 118 נוסעים, המריא בסביבות השעה 23:30 מנמל התעופה בסוצ'י ולקראת נחיתתו, סמוך לשעה 2:00, דיווח על תקלה, ככל הנראה באחד המנועים. כוננות גבוהה נרשמה בשדה לקראת הנחיתה, וכחלק מהנוהל במקרים אלה הוקפצו צוותי מד"א וכיבוי אש.

גם לפני כחודש נאלצה טיסת "אל-על" מוונציה לנחות נחיתת חירום באתונה, בשל חשש כי עלה עשן מקדמת המטוס. המטוס נחת בשלום ועבר בדיקות בידי טכנאים בשדה התעופה המקומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר