צפו

תיעוד מזעזע: הנהג פוגע בילד החרדי ונמלט

מצלמת האבטחה מצומת בר אילן מראה את פגיעת המכונית בילד שנפצע קשה ורק היום השתפר מצבו לבינוני. הצעיר חסר הרישיון שנהג ברכב נעצר ומעצרו הוארך (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(מצלמות אבטחה )

מצלמות האבטחה בצומת בר אילן בירושלים תיעדו את הרגעים הקשים בהם הנהג הצעיר, ללא רישיון, דורס לאחר הדלקת נרות בכניסת השבת את הילד החרדי ונמלט מהמקום.

בתיעוד ניתן לראות את התושבים לבושים לכבוד השבת יוצאים להתפלל, ולפתע רכב דוהר במהירות לעבד המעבר חצייה ופוגע בילד החרדי שחצה את הכביש. לאחר מכן הנהג נמלט מהמקום, וכזכור שעות לאחר מכן הסגיר את עצמו למשטרה.

אמש האריך בית משפט השלום את מעצרו של הנהג הבורח. אחד האחים שנכח בדיון סיפר כי "אח שלי התקשר למשטרה ויש לי שיחות מוקלטות שהוא התקשר והם אמרו לו 'תפסיק לבלבל את המוח'. הוא אמר להם שהוא רוצה להסגיר את עצמו ואז השיחה התנתקה כי לא היה למוקדנית כוח להמשיך את הפעולה איתו בארבע לפנות בוקר".

לטענתו, אחיו נבהל ולכן ברח. "בן אדם נכנס לפאניקה. זה ידוע, טבעי ומקובל כשבן אדם נכנס לפאניקה הוא פשוט בורח. הוא מתחרט על מה שהוא עשה".

"התקשרתי גם לחוקר ואמרתי לו שאח שלי בבית והוא מגיע להסגיר את עצמו מרצונו החופשי", סיפר האח, "ביקשתי מהחוקר שיגיע לבית שלנו ושיכבד את העובדה שזו שכונה חרדית. והוא כיבד את זה ולקח את שני האחים שלי איתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר