הבן נפרד מאמא

'במקום שאמא תוביל אותי לחופה אני מוביל אותה לקבורה'

החתן שמעון גוטליב, שאמו נפטרה בפתאומיות יום קודם חופתו, בישר הבוקר לחבריו בהודעה כואבת על דחיית החתונה לאחר ימי השבעה. הלווייתה תתקיים היום בערב בהר המנוחות בירושלים (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מנדי הכטמן)

מרת יוכבד חוה גוטליב ע"ה, בת חסידות גור, הייתה אמורה ללוות הערב (ראשון) את בנה שמעון לחופה. אבל אמש היא נפטרה בפתאומיות לאחר שעברה דום לב שעות קודם לכן. בנה, החתן המיועד, שיגר הודעה כואבת לחבריו בה בישר על דחיית החתונה לאחר ימי השבעה.

בהודעה הכואבת כתב שמעון לחבריו: "חברים יקרים. במקום שאמא שלי תוביל אותי לחופה, אני מוביל אותה להר המנוחות. ההלוויה תתקיים בשעה 18:00 משמגר להר המנוחות. החתונה נדחתה לאחר ימי השבעה".

רחל, הבת של חוה ואחות החתן המיועד, נפרדה גם היא מאמה שנפטרה בפתאומיות: "אמא שלי. כולם כאן בטירוף מוחלט,
מטפלים בלוויה, מתעסקים בגופה - ואני תפסתי רגע פינה בצד, מנסה לסדר את העניינים. מה אני מנסה לסדר, מה? הקב"ה הראה לי שהוא זה שבעצם מסדר את הכל. עכשיו, כשאת כבר לא איתנו בגופך, אני יודעת ומרגישה שאת איתי בנשמתך".

היא הוסיפה וסיפרה על הרגעים האחרונים לצד האמא: "שאלתי אותך אם הזמנת את סבתא לחתונה ופערת זוג עיניים ואמרת לי: אוי ואבוי, לא!. אמרתי לך שאני על הבוקר הולכת לקבר שלה ומזמינה, ואמרת לי 'איך זה יכול להיות ששכחתי?' אמא! יש לי תשובה בשבילך: ידעת שתחגגו יחד למעלה".

לסיום, כתבה הבת: "תדאגי לנו... לאבא ולנו, ולשמעון שהיה כל כולו שלך והיום כבר לא, יתחתן, כי את תלווי אותו מלמעלה את וכל השיירה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר