25,000 ילדים השתתפו חינם בלונה פארק של ביתר עילית

ממלכת הילדים של ביתר עילית: הצלחה גדולה ל'ביתר לנד 3' עשרות אלפים השתתפו בחינם בלונה-פארק. רובינשטיין: בשנה הבאה נפתור את התורים למתקנים" (חרדים)

(עיריית ביתר עילית)

חג גדול לילדים: למעלה מ-25,000 ילדים הגיעו ל'ביתר לנד' - הלונה פארק הענק שהקימה עיריית ביתר עילית – עבור ילדי העיר, אירוע חסר תקדים בו זכו כל ילדי ביתר לכניסה חינם לכל המתקנים, ללא שום עלות.

הלונה פארק המתקדם, שמופעל בביתר זו השנה השלישית, שודרג עוד יותר השנה במספר ובסוגי המתקנים, עם עשרות מתקנים שונים, בהם – מתקנים חשמליים שונים, בלרינה, סימולטור, ספינת פיראטים, אופני קארטינג, מתנפחים ועוד, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, כך שהמקום סיפק פתרונות פעילות והנאה לילדים מגיל 3 ועד לגיל 14.

במקום הושמעה מוזיקה חסידית משובחת לאורך כל שעות הפעילות, מה שהוסיף לאווירת ההפנינג החגיגית של האירוע.

השנה, על רקע החום הכבד ובמסגרת השדרוגים מהשנים שעברו, הורה ראש העיר על הצללת שטחים נרחבים בפארק, בעיקר עבור המשפחות הממתינות, וכן במקומות בהם הצטברו תורים ארוכים של ילדים. כמו"כ, ניתן דגש גם על הנגשת הלונה פארק לילדים נכים, שזכו אף הם להשתתף בחוויות וליהנות ככל הילדים האחרים.

בנוסף, הורה רה"ע על הזמנת משאית שתייה קרה, שעמדה במקום במשך כל שעות הפעילות וסיפקה פטל קר לציבור הגדול. למותר לציין – גם זה בחינם, כאשר העלות היא על חשבון העירייה. מדי יום נצרכו מספר שיא של כ-20,000 כוסות שתייה.

בלשכת רה"ע, שם עמלו על הפרויקט בחודשים האחרונים, הביעו שביעות רצון גדולה, הן מכמות המשתתפים הגבוהה והן מהעובדה שהאירוע התנהל כמצופה וללא תקלות מיוחדות. "זה לא מובן מאליו לעבור אירוע בקנה מידה שכזה ללא תקלות. ואין ספק שיש פה סייעתא דשמיא מיוחדת, מלבד עצם ההשקעה האדירה שנעשתה".

מי שעוד נהנו מהלונה פארק בביתר, היו מאות ילדי משפחות החינוך המיוחד, ילדים בעלי נכויות, משפחות יתומים ואלמנות של "ביתר פמילי", וילדי משפחות מתנדבי ארגוני ההצלה, שזכו לשעות נפרדות ומיוחדות ללא עומס. "חייבים לראות כמה אושר היה נסוך על פניהם של הילדים המיוחדים, כדי להבין את השמחה שהבאנו להם. זה היה מרגש עד דמעות", אמרו בארגון המשפחות המיוחדות.

זו הפעם השלישית ברציפות שאנו מעניקים זאת לילדי העיר וזו כבר חזקה", אומר רובינשטיין. "אמנם לתת הכל בחינם זה לא מובן מאליו בכלל ומהווה מאמץ תקציבי גדול, אבל אנחנו מרגישים שליחות מיוחדת להקל על משפחות ברוכות ילדים ומשפחות אברכים, ובסייעתא דשמיא אכן הצלחנו לתת מתנה יפה לילדי העיר".

בנוסף הוא מבטיח, כי "לקראת השנה הבאה, אני מתחייב בעז"ה לתת דגש גדול על הטיפול בתורים הגדולים, ע"מ שההנאה של הילדים תהיה מושלמת ללא זמני המתנה ארוכים. כמו"כ אני רוצה לומר תודה גדולה לכל נותני החסויות המכובדים, במיוחד לקופ"ח לאומית ולחברת המשקאות טריפ, שהוכיחו את החיבור החזק שלהם לתושבי ביתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר