עירייה מנותקת

כבר 12 שעות התושבים מיובשים ברחובות - "אין מים"

על אף הבטחות עיריית רחובות לתושביה לחדש הבוקר את אספקת המים לעיר, לאחר עבודות תשתית נרחבות - תושבים מתלוננים: אין לנו מים, העירייה לא עומדת בדיבורה (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כבר יום שלם, מאז (שבת), נאלצים רבים מתושבי העיר רחובות להסתדר ללא מים זורמים בשל עיכוב בעבודות על חיבור צינור מרכזי לקו הראשי של "מקורות" והעתקת מקומו. אף שכבר בשבוע שעבר הודיעה העירייה לתושבים כי החל ממוצאי השבת בשעה 10 בלילה יחלו העבודות, אך בהודעתה היא הוסיפה כי אספקת המים תחודש הבוקר בשעה שש, בפועל, אלפי תושבים מתלוננים עדיין שבתיהם מנותקים מזרם מים.

אחד התושבים מספר ל-ynet: "אמרו לי במוקד העירוני שעד 8:00 או 9:00 בטוח יחודש החיבור למים, ועכשיו כבר השעה 11:00. ניסיתי להשיג שוב את המוקד העירוני אבל לא הצלחתי. צריך נס כדי להשיג אותם בטלפון. לצערי אני עוד בבית, מחכה למים. זה לא נעים בכלל לצאת ככה החוצה. את הילדים שלחתי לסבתא", הוא אומר.

יצויין, כי סמוך ל-9:00 בבוקר נכתב בדף הפייסבוק של העירייה, כי העבודות הסתיימו והמים החלו לחזור בצורה הדרגתית לבתים בעיר. התגובות הנזעמות של האזרחים שעדיין נותרו מנותקים - הגיעו במהירות.

אחת התושבות כתבה: "לא רק שאין מים, אין עם מי לדבר. אין לנו ממי לקבל תשובות, יש צליל תפוס מתשע בבוקר כאשר מחייגים ל-106". תושבת אחרת הביעה את זעמה: "בחלק מהשכונות לידינו חזרו המים, אבל אצלנו עדיין לא. עיכוב של 6 שעות זה ממש מוגזם. חבל שלא עדכנו מראש כמה זמן זה באמת ייקח".

"איך 6 בבוקר הפך ל-9? יש כאן תינוקות, ילדים, אנשים שצריכים להתארגן. התארגנו ללילה, לא לבוקר. ביזיון. מאוד מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בצורת פיצוי בחשבון הקרוב שלכם", כתבה מישהי. "עדיין אין מים ברחוב ויצמן. הייתי צריכה לקנות שישיית מים כדי להתארגן ולהתחיל לעבוד היום מהבית", הוסיפה אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר