לוחצים על הרגש

בקרוב: ציוריו של הדר גולדין ז"ל - במסדרונות האו"ם

משפחתו של לוחם צה"ל הדר גולדין, שנפל בקרב במבצע "צוק איתן" וגופתו מוחזקת בידי החמאס, מנסה לעורר רגשות אנושיים באו"ם כדי לקדם את שחרור גופתו. יצליחו? (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ציור של הדר (צילום: באדיבות המשפחה, ynet)

לא רבים יודעים, כי סגן הדר גולדין ז"ל, שגופתו מוחזקת על ידי חמאס מאז נהרג בלחימה באזור רפיח במבצע "צוק איתן" לפני שנתיים, לא היה רק לוחם נחוש, אלא גם צייר מוכשר. ביוזמת משפחתו, יוצגו בחודש הבא ציורים שלו במסדרון המרכזי של מטה האו"ם בניו יורק, בעת שמנהיגי העולם יגיעו לעצרת הכללית.

ההורים שמחה ולאה גולדין, ואחיו התאום צור, יגיעו לאו"ם לפתיחת התערוכה במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההחלטה של משפחת גולדין לקיים תערוכה נעשתה בהמלצת אוצר אומנות שניחם אותם בימי השבעה והתרשם מאוד מציוריו של הדר.

התערוכה נקראת "The Final Peace", ומקור השם בשגיאת כתיב של הדר באחד הרישומים שצייר. בין הציורים שיוצגו - גם ההזמנה לחתונתו של הדר - עם ארוסתו עדנה סרוסי - שכבר לא תצא לפועל.

אמו, לאה גולדין, אמרה: "חשוב מאוד שמנהיגי העולם יראו מקרוב שמעבר להיות חייל ישראלי שנחטף בזמן של הפסקת האש של האו"ם, הדר היה אדם מוכשר, מלא חיים ויכולות, שכל חייו עוד היו לפניו. על האו"ם ועל הקהילה הבינלאומית לקחת אחריות ולפעול להחזרתו לקבורה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר