אכזריות מסעירה

קשה לצפייה: שוטרים מכים באלימות מפגינים חרדים

סרטוני וידאו המתעדים את האלימות הקשה בה נקטו השוטרים כלפי המפגינים החרדים בירושלים מעוררים סערה עצומה ברשת. במראות הקשים: אגרופים בראש ושוטר שעונד צלב. צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: שלומי כהן, תמונה ראשית: יונתן זינדל, פלאש 90)

התיעוד שמעורר סערה: בשעות האחרונות התעוררה סערה ברשת לאחר שהצלם שלומי כהן פרסם תיעוד קשה בו נראים שוטרים מכים באלימות קשה מפגינים חרדים בהפגנת 'העדה החרדית' וקיצוני 'הפלג הירושלמי' שהתקיימה אמש (ראשון) סמוך ללשכת הגיוס בירושלים, כמחאה על מעצרו של עריק שהגיע לבקש פטור בלשכת הגיוס ונעצר על ידי המשטרה הצבאית.

בתיעוד הקשה נראים שוטרים כשהם מכים באלימות קשה שני בחורי ישיבה שהפגינו, כשאחד השוטרים תועד כשהוא מכה בראשו של המפגין החרדי מספר פעמים לאחר שהתנגד למעצרו, בחור נוסף שניסה להפריע לפעולת המעצר, הוכה גם הוא ונעצר על ידי השוטרים.

תיעוד מההפגנה הסוערת (צילום: שלומי כהן)

באחד התיעודים שפורסמו ברשת ניתן לראות כי אחד משוטרי היס"מ שהיכה את המפגינים, עונד לצווארו צלב, מה שלטענת המפגינים הכעיס אותם לאור העובדה שהוא חובש את הסמל הנוצרי דווקא בעת פיזור ההפגנה החרדית.

בהפגנה שנערכה אמש בירושלים, נעצרו שלושה מפגינים בחשד שהפרו את הסדר הציבורי, בתיעוד ניתן לראות כיצד בלשי המשטרה בירושלים מכניסים את אחד העצורים לניידת בילוש סמויה ונוסעים מהמקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר