חברת החשמל: אלפי לקוחות חויבו פעמיים

חברת החשמל הודיעה היום כי 15 אלף מלקוחות החברה חויבו בטעות פעמיים בכרטיס האשראי. "מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מיידי" (כלכלה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(יוסי זמיר, פלאש90)

בהודעה מביכה למדי של חברת החשמל נמסר כי החברה מבקשת לעדכן את לקוחותיה כי בתאריך 21.8.16 בוצע בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ- 15 אלף לקוחות.

מחברת החשמל נמסר "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מיידי. לחברה ידוע מי הם הלקוחות כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן''.

בשבוע שעבר פרסמה חברת החשמל פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2016, המצביעות על הפסד של 39 מיליון שקל במהלך הרבעון. זאת, לעומת הפסד של 838 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה סיימה את ששת החודשים הראשונים של השנה עם רווח של 576 מיליון שקל, לעומת הפסד של 786 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר