משתלם להיות החקיין של דונלד טראמפ

החקיין של טראמפ מרוויח בימים אלו 40 אלף דולר בחודש מהופעות אליהן הוא מוזמן לאור הפופולריות של המועמד הרפובליקני ודמותו הצבעונית שמזמינה חיקויים (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(מתוך ynet)

לא רק טראמפ עושה כסף מזה שהוא טראמפ, אפילו החקיין שלו מתפרנס לא רע ומרוויח בימים אלו 10 אלפים דולר לכל מופע ויש הרבה מאלו.

תחילתו של הסיפור הייתה בשנת 2004, כשהמיליארדר דונלד טראמפ החל להופיע בטלוויזיה האמריקאית עם תוכנית הריאליטי שלו "המתמחה" בה הוא העסיק מובטלים בעסקיו הרחבים. ג'ון די דומניקו (53), העובד כחקיין למחייתו, שם לב לפוטנציאל. איל ההון מלא הכריזמה שעשע אותו, ודי דומניקו חש שטראמפ הבוטה ובעל הלשון המשוחררת מצדיק חיקוי משלו.

קצת פחות מ-12 שנים עברו – ודי דומניקו סוף סוף החל לראות פירות להשקעה שלו. עד סוף 2015 הוא חיקה את טראמפ רק לעתים נדירות, אבל מהרגע שבו נכנס טראמפ למרוץ לנשיאות וסחף אחריו המונים, הפך די דומניקו את טראמפ לחיקוי המבוקש ביותר. כבר חודשים ארוכים שהוא מופיע בדמותו של טראמפ במסיבות ימי הולדת ובאירועים חגיגיים במקומות עבודה.

"ג'וני די", כפי שהוא מכונה, מספר כי אחרי שהוא עולה על "מדי טראמפ" הוא מגיש לאורחים באירועים תפריט הכולל בדיחות על חשבונם והעלבות שלהם, ממש כמו שטראמפ האמיתי נוהג לעשות (וגם להתנצל אחר כך). אנשים צועקים לו קצובות "טראמפ, טראמפ, טראמפ" כפי שנוהגים לעשות תומכיו של המועמד הרפובליקני, ולדעתו, לא פעם יש מי שמתבלבלים וחושבים כי הוא אכן המיליארדר הסוער.

לדבריו, כדי לחקות את טראמפ היטב הוא צפה בו ימים ארוכים בטלוויזיה וחקר כל פרט חזותי, התנהגותי וקולי בו. כאמור דורש די דומניקו עשרת אלפים דולר להופעה ואחרי החלוקה עם סוכניו הוא גוזר קופון נאה של כ-40 אלף דולר בחודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר