דריסה בכניסת השבת

אישום נגד הנהג: עקף במהירות, העיף את הקטין ונמלט

הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בקלות ראש או ברשלנות ועקיפה לפני מעבר חצייה - אלו העבירות בהן מואשם דוד עמר, שדרס ילד בן 6 בצומת בר אילן |כתב האישום מגולל את פרטי התאונה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הנהג הדורס וזירת התאונה (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90, מצלמות אבטחה)

עקף במהירות, פגע ונמלט: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה בצהריים (רביעי) כתב אישום נגד דוד עמר, בן 21 מירושלים, בגין עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בקלות ראש או ברשלנות ועקיפה לפני מעבר חצייה.

כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחזוי בירושלים מתאר את התאונה הקשה שאירעה בליל שבת, דקות לאחר הדלקת נרות, בצומת בר אילן בירושלים, בה נפצע באורח קשה ילד בן 6.

לפי כתב האישום, עמר, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, נהג ביום שישי האחרון בשעת ערב, ברכב יחד עם אחיו וחבר נוסף. כשהגיע לצומת בר אילן מכיוון שדרות גולדה מאיר, הוא עקף במהירות רכב אחר שעצר לפני מעבר החצייה.

תיעוד מזעזע: הנהג פוגע בילד החרדי ונמלט

הרכב עצר כדי לאפשר לילד י.פ., בן ה-6 לחצות את הכביש בבטחה. אלא שעמר ביצע את העקיפה במהירות ופגע בקטין שחצה את הכביש.

הקטין הועף באוויר והוטח על הכביש. לאחר הפגיעה, עמאר עצר את הרכב, יצא ממנו והבחין בקטין מוטל הכביש ופצוע בראשו, מיד אחר-כך חזר לרכבו והמשיך בנסיעה מהירה תוך שהוא נמלט מזירת התאונה.

בעקבות המכה שקיבל, הובהל הקטין לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחבלות בראשו ובאזורים נוספים בגופו, הוא אושפז לטיפול וקיבל טיפול ללחץ תת גולגלתי מוגבר.

בכתב האישום נכתב כי "הנאשם היה מעורב בתאונה שבה נגרמה לאדם חבלה חמורה, ולא עצר או הזעיק עזרה. זאת, כאשר הוא נוהג ברכב אף שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, ללא פוליסת ביטוח, תוך נהיגה בקלות ראש או ברשלנות".

לאחר מספר ימי אשפוז נמסר מבית החולים על שיפור ניכר במצבו של הילד בן השש שנפצע בתאונה. על פי הודעת בית החולים, הילד הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ אל מחלקת אשפוז רגילה, מצבו השתפר, הוא מוגדר בינוני ונמצא בהכרה מלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר