6 טרנדים של תיקי יד לוהטים לסתיו הקרוב

טוב, חם שם בחוץ, אבל הסתיו - לפחות בתיאוריה - אמור לנחות כאן תוך כמה שבועות, והגיע הזמן להחליף תיק. הנה 6 הצעות טרנדיות מעולות שיתפסו בעונה הקרובה, אולי גם על הכתף שלך (אופנה)

שאנל קלאסי עם רצועת שרשרת מתכת בשבוע האופנה במילאנו (צילום: shutterstock)

אין כמו תיק עור אמיתי חזק ואמין, כזה שאת יכולה לסחוב איתך שנים. כלומר, זה נכון עד לרגע בו תסכימי לשבור את שגרת הופעתך, ולעשות מיקס אנד מאצ' מעניין יותר עם 6 תיקי היד הלוהטים שיתפסו בסתיו הקרוב.

רצועת שרשרת

התיק הזה שייך לקטגוריית "לקחת לכל מקום", ומככב בסקלה שבין "בראנץ' של יום חופש" ו"ערב עם חברות", עם רצועת השרשרת הכסופה והעובדה שהוא מרווח אך אינו גס ובולט. נכון, זה תיק קלאסי, אך לקראת העונה החדשה צפויים עדכונים בהדפסי הבד והרקמות מהן עשוי התיק.

הדפסים לא צפויים

כמו בשנה שעברה, בתי האופנה הגדולים ממשיכים עם הקו של תיקים אלגנטיים עם הדפסים ואפליקציות מפתיעים, החל ממדבקות פרחוניות ועד לשילובי בד וטקסטורות מפתיעות.

סגנון פאנקי

האם זה סוגר טבעת זהב ענקית או שאתם סתם שמחים לראות אותנו? עיטורים ענקיים ובלתי צפויים עומדים להיות מאסט בעונה הקרובה.

תיק מיני עם שתי ידיות

התיק הקטן הזה הוא כרטיס הגו'קר שלך בסתיו הזה עם מראה הליידי הכובש שלו.

כל דבר בורדו

הצבע החדש של הסתיו: בורדו עמוק ופוטוגני. תתכונני לראות תיקי בורדו בכל גודל וצורה, אבל אם תשאלי אותנו, תיק עור בורדו גדול שיכול להכיל את הכמות המדויקת של הפיצ'יפקעס שאנחנו צריכות - מושלם לנו.

תיקים מטאליים ומבריקים

באשר לתיקי ערב, אנחנו עוברים בסתיו לתיקים מבריקים בגוונים מטאליים מתכתיים. אך גם הם יהיו רגועים מאוד, וללא רצועות חוצות גוף.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית