רעידת האדמה

איטליה: מניין ההרוגים עלה ל-120 בני אדם

ראש ממשלת איטליה מתאו רנצי מסר במסיבת עיתונאים כי מניין הקורבנות באסון רעש האדמה באיטליה עלה לכ-120 בני אדם. מספר ההרוגים עלול לעלות בשעות הקרובות (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רעידת האדמה באיטליה: ראש ממשלת איטליה מתאו רנצי מסר לפני זמן קצר (רביעי) במסיבת עיתונאים כי מניין הקורבנות באסון רעש האדמה באיטליה עלה ל-120 בני אדם. מספר הקורבנות עלול לעלות שכן בשעות האחרונות עוסקים גורמי ההצלה בחיפוש אחר ניצולים וגופות בין ההריסות בכפרים שנחרבו, חלקם כליל.

אחר הצהריים פורסם תיעוד דרמטי של איש חילוץ המדבר עם אישה הלכודה מתחת להריסות בקאפודקווה: "את מסוגלת לנשום קצת?", שאל אותה והיא השיבה: "רק קצת". איש ההצלה ממשיך לתקשר עם האישה שרק ידה החבולה נראית בצילום: "הכי חשוב להישאר רגועים. שוטרים נמצאים בדרכם לכאן. ננסה להסיר את זה", אמר לה והצביע על ההריסות, "אנחנו מחכים להם כדי לא לפגוע בך, בסדר?".

מוקד הרעש היה בנורצ'ה שבאזור אומבריה, אבל הרעש היה חזק כל כך וקרוב כל כך לפני השטח - כארבעה קילומטר בעומק האדמה - עד שהוא הורגש היטב גם בבולוניה וברומא, המרוחקת כ-150 קילומטר משם. הרעש פגע באזורים לאציו, מארקה, אומבריה ואמברוצו, ובשעות שאחריו פקדו את האזורים האלה יותר מ-100 רעידות משנה, שלפחות 55 מהן היו בעוצמה 3.0 ומעלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר