בגלל דיווח שווא: מאבטח המימדיון עצר את תנועת הרכבות בתל אביב

בתחילת אוגוסט דיווח מאבטח במימדיון על אדם עם אקדח. כוחות משטרה הוזעקו למקום, תנועת הרכבות הופסקה זמנית ופקקים כבדים נוצרו בגוש דן. בחקירתו הודה המאבטח כי בדה את הסיפור, והוא נחקר באזהרה בחשד למסירת הודעה כוזבת

איתי בלומנטל, ynet | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ' באב תשע"ו | 24.08.16
החיפושים אחר החשוד (צילום: מתן טורקיה - ynet, תמונה ראשית: מוטי קמחי - ynet)

מאבטח במימדיון שדיווח בתחילת החודש על אדם חשוד עם אקדח, שהחיפושים אחריו גרמו לפקקים כבדים בגוש דן ולהפסקה זמנית של תנועת הרכבות, נחקר באזהרה בחשד למסירת הודעה כוזבת.

ב-7.8 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על אדם חשוד שנראה ליד המימדיון והחזיק בידו אקדח. לדברי המאבטח שהתקשר למשטרה, הוא הבחין באדם שניסה להיכנס לממדיון מעל הגדר, צעק לעברו והוא נמלט לעבר תוואי הרכבת באזור רוקח. על פי עדות המאבטח, הוא אף הספיק לרדוף אחריו מרחק קצר.

בעקבות הדיווח הוקפצו שוטרים רבים למקום והחלו סריקות נרחבות בליווי מסוק. במהלך הסריקות אף הופסקה לזמן קצר תנועת הרכבות באיזור תחנת הרכבת בבני ברק ונגרמו פקקים כבדים בעיקר בתל אביב וברמת גן.

לאחר שהמאבטח מסר את עדותו במשטרה ולאחר שהיא הוצלבה עם הממצאים בשטח, הוזמן המאבטח לתחנה פעם נוספת ונחקר באזהרה בחשד למסירת הודעה כוזבת. בחקירתו, הודה המאבטח כי בדה את כל הסיפור .הרקע למעשה נבדק. החשוד הוא בן 28, תושב פתח תקווה והתיק בעניינו יועבר בהמשך לעיון יחידת התביעות במחוז תל אביב.

מהמשטרה נמסר כי הם רואים בחומרה מסירת ידיעות כוזבות ומזכירים כי למקום הוקפצו שוטרים רבים שהוסטו ממשמרתם וממתן שירות לאזרח, כדי לטפל באירוע זה.

ל-ynet נודע כי כמה שבועות לפני האירוע איתר אותו מאבטח בשטח המימדיון חפץ חשוד, שזוהה לאחר מכן כמטען דמה. המאבטח, כך אמרו גורמים במימדיון, קוּדם בעקבות האירוע וכעת נבדק אם ביים את האירוע האחרון כדי להתקדם בעבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר