בימות פיס

אירוע מוזיקלי לקהל הרחב עם אמן הרגש מוטי שטיינמץ

מיזם בימות פיס עם מופעי מוסיקה למגזר החרדי של מפעל הפיס יוצא לדרך. במסגרת המיזם: מופעי מוסיקה ייעודיים למגזר החרדי, עם אמנים חרדים מובילים ביניהם: אמן הרגש מוטי שטיינמץ ועוד (מוזיקה, שיווקי)

הזמר מוטי שטיינמץ (צילום: יחצ)

מיזם בימות פיס עם מופעי מוסיקה למגזר החרדי של מפעל הפיס יוצא לדרך. במסגרת המיזם: מופעי מוסיקה ייעודיים למגזר החרדי, עם אמנים חרדים מובילים ביניהם: אמן הרגש מוטי שטיינמץ ועוד.

ביום חמישי כ"א אב (25.8) יתקיים מופע רגש עם אמן הרגש מוטי שטיינמץ באמפי פארק באלעד ברחוב אבן גבירול במרכז העיר, המופיע יחל בשעה 23:00 והכניסה חינם.

מפעל הפיס מקיים זו השנה השישית ברציפות אירועי מוסיקה בישובים בכל הארץ, במטרה לאפשר לקהילה ליהנות מאירועי מוזיקה בעלות של עד 30 ₪ לכרטיס. כחלק משיתוף פעולה בין מפעל הפיס לרשויות חרדיות, נבחרו השנה חמישה ריכוזים חרדים בולטים בהם יתקיימו אירועים מותאמים לציבור החרדי עם זמרים חרדים במחיר של עד 30 ש"ח לכרטיס.

אמן הרגש החסידי ילהיב את הקהל במסגרת במות פיס גם בריכוזים חרדים נוספים וכבר בשבוע הבא יתקיים אירוע מוזיקה במודיעין עילית במרכז פיס מנחת שלמה בתאריך כ"ז אב (31.8) כרטיס כניסה בעלות 20 ש"ח בלבד. אירועים נוספים ייעודיים למגזר החרדי יתקיימו בחודשים הקרובים ברכסים, אשדוד בני ברק ועוד.

יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין מציין: "הכפלת תקציב התרבות של הפיס מאפשר לנו לקדם את התרבות הישראלית למען הקהילה ומיזם 150 המופעים מוכיח זאת. אני מברך את חברי למועצה לתרבות ואמנות על ההחלטה לקיים את המופעים גם השנה. המיזם משיג שתי מטרות חשובות: מאפשר לציבור הישראלי, גם בישובים מרוחקים מהמרכז, ליהנות מהתרבות הישראלית על כל גוונייה ורבדיה ומעניק הזדמנות לאמנים הישראלים להיחשף בפני קהל רחב יותר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר