ניצל טוב לב

נחשף גנב סדרתי של סמארטפונים | צפו

תושב רמלה, בן 34, נעצר על ידי משטרת ישראל בחשד כי ביצע גניבות טלפונים ניידים רבים מאזרחים וכן חשוד גם בביצוע התפרצויות לדירות ולעסקים באזור השפלה (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה, דוברות המשטרה)

תושב רמלה, בן 34, נעצר על ידי משטרת ישראל בחשד כי ביצע גניבות טלפונים ניידים רבים מאזרחים בתחבולה. בנוסף, הוא חשוד גם בביצוע התפרצויות לדירות ולעסקים באזור השפלה.

לאחר מעצרו לפני מספר ימים, הועבר החשוד לחקירה שם קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו ואתמול הגישה חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום חמור נגדו בבית המשפט ובקשה להמשך מעצרו.

במהלך החודש האחרון התקבלו במשטרת ישראל תלונות רבות מאזרחים על גניבת הטלפונים הניידים שלהם בעיר לוד. בעדותם סיפרו כי הגניבות בוצעו על ידי חשוד בשיטות ותחבולות שונות, לרבות ניצול טוב ליבם של קורבנותיו.

בחלק מהמקרים ניגש החשוד לאותו מתלונן וביקש ממנו כביכול לבצע שיחת טלפון ולאחר שקיבל לידיו את מכשיר הפלאפון היה נמלט מהמקום. במקרים אחרים היה החשוד מתצפת על קורבנותיו במקומות ציבוריים שונים וגונב את מכשירי הסלולר מתיקם האישי או מהשולחן במשרדם במקום העבודה.

עם קבלת התלונות החלו במשטרת ישראל בחקירת האירועים ובביצוע פעולות מורכבות, חקירתיים וטכנולוגיים, שהביאו לאיתור החשוד ולמעצרו.

החשוד הועבר לחקירה שבמהלכה הוברר כי גנב טלפונים ניידים לפחות מעשרה אזרחים בשיטות שונות ברחבי אזור השפלה. כמו כן, נאספו ראיות כנגד החשוד בביצוע שורה של התפרצויות לדירות ולעסקים שבמהלכן גנב גם מחשבים ניידים.

בתום פעולות חקירה תוך כדי מעצרו הוארך מעת לעת, הגישה אתמול חטיבת התביעות במשטרה כתב אישום, ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים, לבית המשפט.

המלצות המשטרה

  • במקומות ציבוריים אין להשאיר את הטלפון הסלולרי ללא השגחה.
  • מומלץ להצטייד מראש ולהתקין אפליקציה ייחודית המפשרת איתור מכשירים סלולריים באמצעות G.P.S.
  • יש להקפיד על נעילת הטלפון הסלולרי באמצעות קוד אבטחה.
  • אין למסור את המכשיר הסלולארי לאנשים זרים שאינכם מכירים.
  • בכל מקרה בו מתעורר חשד לניסיון גניבה או גניבה, יש ליצור קשר עם משטרת ישראל באמצעות מוקד 100 בהקדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר