בין הזמנים עוד מעט נגמר? עוד לא הייתם במירון?

עוד לא התארגנתם לנסיעה למירון? למה אתם מחכים? בשבוע הקרוב המוני עם ישראל נוסעים צפונה לציון קבר הרשב"י, וביחד עם הנופים, והאווירה הייחודית, אין דרך יותר טובה מאשר לסיים את החופשה (תיירות, שיווקי)

באתר תמצאו כל מה שצריך לדעת על מירון (צילום: ישראל ברדוגו - אתר מירון על המפה)

בשבוע הקרוב יסעו המוני בתי ישראל צפונה לכיוון מירון, לקראת סיום בין הזמנים. הנופים הירוקים, האוויר הצח, והחוויה המיוחדת, יוצרים את הדרך הטובה ביותר לסיים את החופשה לקראת החזרה לישיבה.

כמו בכל טיול, צרילך להתארגן על מקום לאכול, לישון, וגם אטרקציות עבור הילדים (וגם עבור ההורים...) כמובן שאי אפשר להתפשר על איכות ומהדרין.

באתר מירון על המפה תמצאו במקום אחד את כל הצימרים במירון עם כל הפרטים שחשובים לפני שמגיעים והולכים לאיבוד. פרטים שחשוב לדעת לפני: שירותים, מקלחת, ציוד לשבת, משחקים לילדים, כמה מיטות יש, האם יש חדר אוכל, מספר מיטות, וכמובן יצירת קשר עם הצימר.

בראש האתר תמצאו תמונה פנרומית ייחודית שבאמצעות פרוייקט הטסה עם מסוק, צולם כל היישוב מירון מלמעלה וצויינו נקודות בהן נמצאים הצימרים, וככה תוכלו לדעת באופן מדוייק היכן מקום הלינה שלכם. ניתן להגדיל את התמונה עד לפרט הקטן ביותר.

וכמובן מסעדות - בכל זאת, צריך לאכול משהו. עם כל הפרטים שחשובים: הכשרות, שעות הפתיחה, מה כולל התפריט, האם יש חניה, ודרכי התקשרות.

שנוסעים כל המשפחה ביחד, מבררים איזה אטרקציות יש באיזור. מחפשים טיולי סוסים? מטווח פיינטבול? או שבכלל אתם בעניין של פינות חי ודייג? וגם תוכלו למצוא שולחנות פיקניק כדי לנוח (עם שירותים ומים לשתייה) והכל באתר.

באתר אחד תמצאו את כל מה שצריך לדעת לפני הנסיעה למירון. אל תצאו בלי להתארגן לפני: איפה ישנים, מתי אוכלים, ומה עושים עם הילדים.

מירון על המפה - במקום אחד תמצאו את כל מה שצריך!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר