תנועת הרכבות הוספקה

שריפה פרצה בקרון רכבת סמוך לחדרה

רכבת שעשתה את דרכה מחיפה לכיוון באר שבע נעצרה לאחר שאחד הקרונות עלה באש. לוחמי האש פועלים לכיבוי הדליקה, נכון לעתה הושבתו הרכבות באזור ורכבת ישראל נערכת להסעת ההמונים באמצעות אוטובוסים (חדשות, בארץ)

מאמצי הכיבוי (צילום: דוברות כב"ה)

שלושה צוותי כיבוי פועלים לכבות שריפה שפרצה בקרון רכבת סמוך לחדרה. הנוסעים הורדו מהרכבת שיצאה מחיפה לכיוון באר שבע ונעצרה סמוך לאזור התעשייה בחדרה לאחר שפרצה השריפה.

מהמשטרה נמסר כי תנועת הרכבת מתחנת הרכבת בחדרה לכיוון דרום הופסקה זמנית בשל השריפה. לא היו נפגעים באירוע, לפני זמן קצר כובתה השריפה והמשטרה נערכת לפתיחת המסילה ולחזרה לשגרה.

מרכבת ישראל נמסר כי לפני זמן מה התגלתה דלקה ברכבת שנעה מצפון לדרום, צפונית לתחנת חדרה. הדלקה כובתה ע"י הפקח שברכבת, ליתר ביטחון הוזמן גם צוות כיבוי למקום. הנוסעים פונו לרכבת חילוץ והמשיכו בדרכם. לא ידוע על נפגעים בתקרית.

עוד נמסר כי רכבת ישראל פועלת במרץ לשם פינוי הקו מהרכבת העומדת ולפתיחה מהירה של המסילה לתנועה. מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר, מנהל את האירוע בשטח. תנועת הרכבות בקטע הופסקה זמנית בהוראת משטרת ישראל וצפויים עיכובים מסויימים בתנועת הרכבות.

על פי הערכות ראשוניות, הדליקה פרצה בחלק התחתון של הרכבת סמוך לבלמים. לוחמי האש ביצעו סריקה ושללו הימצאותם של אזרחים ברכבת וממשיכים בפעולות כיבוי. ברכבת ישראל אישרו את הפרטים ומסרו כי השריפה יכולה להיגרם, בין היתר, בשל בלם תפוס או חיכוך של שמן עם מקור חום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר