מספר חרדים חשודים בהברחת סמים גדולה

המשטרה חוקרת כמה גברים חרדים שחלקם נעצרו בנתב"ג כשבמזוודותיהם כמות סמים גדולה. הם נעצרו ומעצרם הוארך השבוע. לטענת החשודים הם לא ידעו על התכולה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הברחת סמים, ארכיון (דוברות המשטרה)

חשד להברחת סמים גדולה: מספר גברים חרדים חשודים בהחדרת סמים לישראל באמצעות מזוודות. שניים מהם נתפסו עם הגעתם לארץ - כשברשותם 7.5 קילוגרם של קוקאין בתוך מזוודה. במשטרה חוקרים ניסיון הברחה של כמאה קילוגרם של סמים, וחושדים כי החשודים שנעצרו הם חלק מהתארגנות גדולה עוד יותר.

עו"ד ניר יסלוביץ', המייצג את החשוד, משה קליין סיפר לחדשות 2 שדיווחו על הפרשה, כי מיוצגו נתפס בנתב"ג עם המזוודה לפני כשבועיים - ונעצר במקום. הפרשה נחקרת על ידי היחידה המרכזית של מרחב דרום (ימ"ר) במשטרה - כך לדברי הפרקליט.

"הוא טוען שאחרים נתנו לו את המזוודה – הוא העביר אותה מבלגיה לישראל ולא ידע מה יש בתוכה", הוסיף הפרקליט. בדיון שנערך בעניינו של קליין בתחילת השבוע אמר נציג המשטרה, החוקר ליאור שחם, כי קליין "חשוד בעבירות של ייבוא סם מחוץ לארץ, החזקת סם שלא לצריכה עצמית וקשירת קשר לפשע".

שני הצדדים הסכימו להארכת מעצרו של קליין עד ליום שני - ועידו רוזין, סגן נשיאת בית משפט השלום בבאר שבע, אישר את הסיכום בין הצדדים. חקירת הפרשה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר