המלחמה נמשכת ומחריפה

הרב אמנון יצחק על הרבנית ברש: "קליפה חדשה, רשעות"

המחזיר בתשובה הרב אמנון יצחק מתייחס לראשונה בקולו למתקפה נגד הרבנית רונית ברש, אותה הוא מכנה "קליפה חדשה", ואומר כי יש לה דרך חדשה וזו "רשעות שאין כדוגמתה" | צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שיעור באתר שופר; תמונה: צילומסך אתר שופר, יוטיוב)

הסערה נמשכת: לאחר שבוע של שתיקה, מתייחס הרב אמנון יצחק לראשונה בקולו למתקפה של ארגונו נגד הרבנית רונית ברוש, הרבנית הפופולרית מפייסבוק, ויוצא במתקפה חריפה נגדה ומכנה אותה "הקליפה".

עוד בנושא:

"היו לי הרבה הזדמנויות בחיים לעשות דברים עם כוונות טובות", אומר הרב אמנון, "אבל ידעתי שזה לא על פי רצון ה' יתברך. ויתרתי עליהם, יכולתי לעשות הרבה יותר, הרבה יותר בעלי תשובה. אבל ידעתי שזה לא רצונו יתברך.

"הקב"ה לא מחפש קבלן קולות שיביאו לו, כמו בבחירות. הקב"ה לא מחפש קולות, אם היה רוצה הוא היה לוקח את הסינים, הוא צריך אותנו עם קטן... אלא בחר באברהם יצחק ויעקב שעשו את רצונו יתברך".

בשלב הזה עבר הרב יצחק למתקפה על הרבנית ברש: "עכשיו יש קליפה חדשה קוראים לה רונית ברש. היא החליטה שיש לה דרך חדשה, לא של היהדות כמובן, היא משווה את עצמה לרבי נחמן מברסלב, היא מארגנת נסיעות לאומן בכדי להרוויח במכירת הכרטיסים.

"היא מתנועעת על במה בפריצות, היא יודעת שזה יעלה ליוטיוב ויראו אותה רוקדת, עם שרוולים שלא מכסים את המרפקים, רוקדת בפני זמר חילוני, מביאה אותו בכדי שירקיד את הבנות וצועק להם 'תקפצו-תקפצו'. זו רשעות שאין כדוגמתה. היא חושבת שזו הדרך החדשה שהיא מיועדת לה וכך היא רוצה לקרב אנשים".

"בשום אופן לא, בשום אופן לא", מבהיר הרב אמנון את עמדתו.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", שבוע לאחר שהרב אמנון יצחק פתח במתקפה חריפה נגד הרבנית רונית ברש ואתר האינטרנט שלו תקף אותה בצורה חריפה, היא מתייחסת בהרחבה לטענות נגדה בראיון לאתר "מאמע" ומודה לרב יצחק "על הפרסום שעשה לי". הראיון המלא פורסם באתר מאמע.

"גם על רבי נחמן חלקו ואפילו איימו לרצוח אותו", אומרת הרבנית, "זה קרה רק בגלל שאנשים לא הבינו את הדרך החדשה שייסד ולכן תקפו אותו ללא הפסקה". ברש מוסיפה ואומרת כי "רבי נחמן כתב 'אני אוליך אתכם בדרך חדשה שהיא ישנה שהלכו בה אבותינו הקדושים, ויחלקו עליכם בעקבות ההליכה בדרך זו'".

"מי שלא הולך בדרך הייחודית הזו לא יכול להבין אותה, במיוחד למי שבא מבית חרדי," אומרת ברש במענה למתקפה נגדה. לדבריה: "אני באה ממקום אחר, לא מבית חרדי. אני מוליכה אותן - את הבנות - בדרך שאני הלכתי בדרכי חזרה בתשובה".

"אני לא יכולה להביא את הבנות האלה ישר לשיעורי תורה", מנסה ברש לנמק, "הן לא תבואנה, אני צריכה לפתות אותן באיזה שהיא דרך - וזאת החכה שאני זורקת".

בשלב זה, הרבנית ברש מתייחס לרב אמנון יצחק שתקף אותה באתר האינטרנט שלו: "בהקשר לרב, מחלוקות תמיד תהיינה. זה רק אומר שאני בדרך הנכונה של רבינו. הכל טוב, אני בכלל לא מתרגשת ממנו. ההפך, אני מודה לו על הפרסום שעשה לי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר