לצד פעיל חמאס

אחמד דוואבשה נלקח לביקור בבית מחבל חמאס שרצח שלושה

הילד בן ה-6, ששרד את פיגוע ההצתה בדומא בקיץ שעבר, הגיע עם סבו לביתו של עבד אל-חרוב, שרצח בנובמבר האחרון בצומת אלון שבות את יעקב דון, עזרא שוורץ ואזרח פלסטיני. לביקור התלווה איש חמאס מוחמד אל-קיק (חדשות)

אליאור לוי, ynet | כיכר השבת |
(מתוך ynet)

אחמד דוואבשה בן ה-6, הניצול היחיד מפיגוע ההצתה בבית משפחתו בכפר דומא בקיץ שעבר, הובא היום (שבת) על ידי סבו חוסיין לביקור הזדהות בביתו ההרוס של מחבל חמאס עבד אל-באסט אל-חרוב, שביצע בנובמבר האחרון פיגוע ירי בצומת אלון שבות, ורצח את יעקב דון, עזרא שוורץ ואזרח פלסטיני.

אל-חרוב נורה ונהרג במקום. ביתו בכפר דיר סאמת מדרום לחברון נהרס על ידי צה"ל בפברואר האחרון. לביקור התלווה מוחמד אל-קיק, פעיל חמאס ולשעבר עציר ביטחוני ששבת רעב במשך שלושה חודשים במחאה על מעצרו המנהלי.

בפיגוע ההצתה שבוצע בסוף יולי אשתקד השליכו רעולי פנים בקבוקי תבערה לעבר שני בתים שנמצאים בקצה כפר דומא. בבית אחד שהתה משפחת דוואבשה, ואילו הבית השני היה ריק מאדם. ההורים ריהאם וסעד התעוררו בעקבות השריפה שפרצה וניסו למלט מהבית את שני ילדיהם, עלי בן השנה וחצי ואחמד בן החמש.

הפעוט עלי נספה ובהמשך מתו שני ההורים מפצעיהם. אחמד בן השש שוחרר מבית החולים תל השומר רק בחודש שעבר.

חצי שנה אחרי ההצתה הואשם עמירם בן אוליאל ברצח ונער מהשומרון בקשירת קשר לביצוע הרצח ממניע גזעני. כתב האישום חשף כי הפיגוע תוכנן כנקמה על רקע הירצחו של מלאכי רוזנפלד.

בן אוליאל, תושב ירושלים בן 21, נשוי ואב לתינוקת. מכריו מעידים כי הוא חבר קרוב של מאיר אטינגר, נכדו של הרב מאיר כהנא ומי שמוגדר על ידי שב"כ למנהיג התארגנות "המרד" העומדת מאחורי שורת מעשי הטרור היהודי.

דוואבשה בבית המחבל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר