יוצאים לקניון? תתרגלו ליותר!

מבצע מטורף: מאות שקלים במתנה בכל שעתיים

רגע לפני שהחופשה נגמרת, יוצאת רשת קניוני עזריאלי במיזם חסר תקדים, שיגרום לכם להתרגל ליותר, ולהפוך את חוויית הקניה למסע להגשמת החלומות: "אנו רוצים לשמח את לקוחותינו בזמן חשוב זה"(צרכנות, שיווקי)

להגשים חלום עם קניוני עזריאלי (צילום: יחצ)

אז איך זה עובד? פשוט מאוד. יוצאים לאחד מקניון עזריאלי (אילון, גבעתיים, מלחה, מודיעין ועוד), רוכשים ב 200 ש"ח במצטבר בחנויות הקניון, חייגו לתיבת הטלמסר "טלעזריאלי", השאירו פרטים וספרו לנו את החלום שלכם, אותו תרצו שנגשים לכם בגיפטכארד טעון עם 500 ש"ח לרכישה בחנויות הקניון המשתתפות!

בכל שעתיים, יבחרו צוות אנשי המקצוע של עזריאלי את החלום היפה ביותר והמוצלח ביותר, שיזכה את השולח/ת במתנה מרגשת: מאות שקלים לרכישה במבחר החנויות של קניוני עזריאלי.

מסע הגשמת החלומות, יסתיים ביום חמישי כ"ח אב 1.9.16. כך, במשך הימים האחרונים של חופשת הקיץ, נגשים לכם את החלומות.

אז כל מה שעליכם לעשות, הוא לעצור לרגע לפני היציאה לקניון, לחייג ל"טלעזריאלי" במספר 077-2226777 ולהצטרף אלינו למסע הנפלא של הגשמת החלום.

סמנכ"ל השיווק של קניוני עזריאלי עופר ירום, אומר כי "מסע הגשמת החלומות הוא מיזם המהווה חלק בלתי נפרד מהקשר החם בין רשת הקניונים לקהל הצרכנים. אנו רוצים לשמח את לקוחותינו בזמן חשוב זה, ולאחל להם שיצליחו תמיד להגשים את חלומותיהם, ולהתחיל את שנת הלימודים בהצלחה ובשגשוג".

רשת קניוני עזריאלי: אילון, מלחה ירושלים, מודיעין, חיפה, גבעתיים, תל אביב, הרצליה OUTLET, רמלה, קרית אתא, עכו, חולון, קניון הנגב באר שבע, הוד השרון, אור יהודה OUTLET.

יוצאים לקניוני עזריאלי? בואו להגשים חלומות! לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר