מהלך מפתיע

בכשרות 'העדה': סניפי 'קופיקס' רק לחרדים במתכונת TAKE AWAY

רשת 'קופיקס' הופכת את סניפיה בריכוזים החרדיים למהדרין בכשרות 'העדה החרדית', הסניפים ימותגו כ"קופיקס בעיר" ויפעלו בשיטת הTAKE AWAY ללא אפשרות ישיבה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סניף קופיקס בבני ברק. ארכיון (צילום: שלומי כהן)

רשת 'קופיקס' מכריזה על הפיכת סניפיה בריכוזים החרדיים לסניפי מהדרין תחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. הסניפים החרדיים ירוכזו תחת תת-הרשת 'קופיקס בעיר' שתכלול את סניפי בני ברק, ירושלים ואזורים נוספים ותהפוך בתוך שבועות ספורים לרשת ארצית.

המהלך המפתיע נחשב להצלחה של הרשת שנכנסה למגזר החרדי עם 9 סניפים בבני ברק והתמודדה עם מאבק צרכני ארוך ומתוקשר. כעת, מסיימת הרשת את המהלך עם השקת תת-הרשת החרדית וזכייתה בחותם הכשרות הפופולארי והמקובל ביותר בציבור.

המותג החדש עומד להתרחב ולכלול בשלב הראשון כ-20 סניפים בכל הריכוזים החרדיים, כאשר היעד הוא להיות גורם צרכני דומיננטי ומשמעותי בקרב קהל הצרכנים החרדי.

במסגרת המהלך שדווח היום לבורסה בתל אביב יעבדו סניפי הרשת במתכונת TAKE AWAY (טייק אוויי) ללא אפשרות ישיבה בחנויות, כאשר תמהיל המוצרים כולו נבנה בתיאום עם רבני הבד"צ וכך גם נראות הסניפים.

כצעד מקדים, הפתיעה הרשת, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", כשסגרה את הסניף הסמוך לבית הכנסת 'איצקוביץ' במרכז בני ברק ללא הסבר, בו התחרתה קשות עם שליימל'ה, כאשר כעת מתברר שהיה זה צעד מקדים של יציאה ממה שהסתמן כ'מרכז המזון' בלב העיר, והפיכת המותג לשיטה חדשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר