איזה רוע

אישום: הצעיר תקף את הילדה - בעודו מחייך

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד הצעיר החרדי מבית שמש, יוסף אלגרבלי בן 23, שתקף צעירה חרדית בבנין בו הוא גר, בתוך דירתה, באכזריות ניכרת וקשה לתיאור (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הארכת מעצר לתוקף האכזר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היום (שני) הגישה פרקליטות מחוז ירושלים, לבית משפט השלום בעיר, כתב אישום נגד יוסף אלגרבלי, צעיר חרדי בן 23 מבית שמש, בגין תקיפת הילדה, שכנתו - העתידית - לבנין, בתוך ביתה בבית שמש.

מכתב האישום עולה, כי המתלוננת (בת 16) ואחותה (בת 11) הגיעו לדירה בבית שמש, אליה משפחתן היתה אמורה לעבור לגור, במטרה לנקות אותה. בעוד השתיים מנקות את הדירה, הנאשם ששהה בסביבת הבניין, נכנס לפתע לדירה ושוטט בחדרים ללא סיבה ברורה. כשבת ה-16 הבחינה כי אלגרבלי נמצא בתוך הדירה ושאלה אותו מדוע הוא נכנס אליה, הוא ענה לה כי הוא בוחן את הדירה, החל לשאול שאלות לגביה, הציע את עזרתו בניקיון וסדר ואף עזר באמת לנערה להסיר ניילונים מארונות המטבח.

על פי המתואר, בשלב מסוים, המתלוננת החלה לחוש לא בנוח במחיצת הנאשם והפצירה באחותה להתארגן לקראת עזיבת המקום. בעוד אחות המתלוננת שוהה בחדר צדדי, ניצל זאת הנאשם על מנת לתקוף באכזריות את אחותה. המתלוננת ניסתה לצרוח לעזרה אך הנאשם כיסה את פיה בידו, כאשר זרועו כרוכה מסביב לצווארה והוא משתיק אותה, בעודו מחייך.

בהמשך, המתלוננת ניסתה להשתחרר מאחיזת הנאשם, תוך צעקות לאחותה, הפצרות בו לשחרר אותה, והכאתו בפניו, אך ללא הצלחה.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר