המשטרה במופע של היסטריה

הסב והסבתא עוכבו; החשד: הגיעו להפגין נגד ישראל פרוש

הכל כשר בשביל למנוע הפגנה של 'העדה החרדית' נגד עיריית אלעד ומשטרת ישראל - גם עיכובם לחקירה של קשישים על ילדיהם ונכדיהם שהיו בדרכם לבילוי משפחתי בפארק ברעננה (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash 90)

כוחות משטרה מתוגברים נערכו בשעות אחר הצהריים (שני) בכניסה לעיר החרדית אלעד, זאת על מנת למנוע ממפגיני "העדה החרדית" לקיים במקום עצרת מחאה סוערת נגד שיתוף הפעולה בין העירייה למשטרת ישראל בהפעלת יום קהילתי עבור תושבי העיר.

אלא שמתברר, כי החשש הגדול מפני ההפגנה כמו גם חוסר הבנה בסיסי של הכוחות, גרמו לתקרית קשה במהלכה הובהלה משפחה שלמה על ילדיה ונכדיה לחקירה במשטרת פתח תקווה.

מדובר במשפחת מ' מחסידות ויז'ניץ בבני ברק, שלקראת סיום בין הזמנים ביקשה לצאת יחד עם כל בני המשפחה המורחבת המונה עשרות איש, לצאת יחד לטיול בפארק רעננה.

לצורך כך, הזמינו בני המשפחה אוטובוס ואספו בבני ברק את הסב והסבתא וכן חלק מהילדים הנשואים ובני משפחותיהם. בדרך לרעננה, לפני העלייה לכביש שש, עבר האוטובוס דרך העיר אלעד זאת בכדי לאסוף את בני המשפחה המתגוררים בעיר. אלא שלתדהמתם, בשער הכניסה לעיר, עצרו כוחות משטרה את האוטובוס זאת בחשד כי מדובר ב... עשרות מפגינים שהגיעו למחות נגד העירייה.

אחד מבני המשפחה מתאר ל"כיכר השבת" את המחזה הסוריאליסטי: "עלו שלושה שוטרים לאוטובוס ועברו אחד אחד, ילדים וטף, כשלסיום הורו לנהג לנסוע יחד עם כולם לתחנת המשטרה בפתח תקווה".

הסב המבוגר הסביר שבסך הכל הגיע לאסוף את נכדיו ולצאת לנופש בפארק, וכי לא ידע כלל על ההפגנה, אולם דבריו נפלו על אזניים ערלות. "היתה אנדרלמוסיה נוראה, הילדים נבהלו ובכו. היו צרחות וצעקות אולם השוטרים לא האמינו ולא נתנו לנו להמשיך" מספר בן משפחה.

"מצער מאוד שבמקום להיות כעת בפארק ולהנות כולנו יחד, מצאנו את עצמנו בתחנת משטרה, הסבתא, הבנות והנכדות כולם יחד. אני מקווה שיבינו את הטעות וישחררו אותנו. חבל, נגרמה לנו עוגמת נפש גדולה מאוד" הוא מוסיף.

המשטרה מסרה כי "בשעה זו מתקיים ארוע משטרה קהילה בעיר אלעד בהשתתפותם של אלפים רבים. עשרות מפגינים שניסו להגיע אל אזור הארוע ולשבש אותו הורחקו מהכניסה לעיר, חלקם עם האוטובוסים בו הם הגיעו, לרבות אוטובוס בו היו עדויות שחלק מהנוסעים בא להפגין. כל המורחקים שוחררו לאחר שעה קלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר