ליברמן: "גופות החיילים הנעדרים לא יחזרו לישראל"

במהלך סיורו בדרום הארץ, התייחס שר הביטחון אביגדור ליברמן למאמצים להשבת גופות החיילים הנעדרים אורון שאול והדר גודלין הי"ד, וצוטט כאומר בערוץ 10: "להערכתי הגופות לא יחזרו" (חדשות)

(צילום: Ariel Hermoni/Ministry of Defense)

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס במהלך סיורו היום (שני) בדרום הארץ למאמצים להשבת גופות החיילים הנעדרים אורון שאול והדר גודלין הי"ד שנפלו במהלך מבצע צוק איתן וגופותיהם מוחזקות על ידי החמאס.

על פי הדיווח בחדשות 10, ליברמן התבטא בשיחות סגורות ואמר כי "להערכתי גופות החיילים לא יוחזרו לישראל, אני לא רואה את זה קורה. התנגדתי בעבר גם לעסקת שליט ואני לא מתכוון לעשות עסקה בעתיד עם חמאס".

בעקבות הדיווח התייחסה משפחת גולדין לדברים ומסרה כי "שר ביטחון שמחליט לוותר ביודעין על החזרת חיילים משדה הקרב אין לו שום תוקף מוסרי להמשיך ולכהן כשר ביטחון של מדינת ישראל. אנו קוראים לראש הממשלה להבהיר לשר הביטחון ולציבור הישראלי את עמדת הממשלה ביחס להחזרתם של הדר ואורון חזרה הביתה"

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב לפרסום ומסר כי "בניגוד לפרסום בערוץ 10, שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לא התייחס היום או בימים האחרונים לנושא החזרת החיילים שאול אורון והדר גולדין. השר ליברמן התנגד מאז ומתמיד לעסקאות שבויים מסוג אלו שנעשו עד היום. כזכור, השר ליברמן הצביע גם נגד עסקת שליט והוא סבור שאסור שמישהו יחשוב שהטרור משתלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר