וידאו ותמונות

שוטרים וחרדים: ההצגה של המשטרה • צפו

לוחמי מג"ב ויס"מ משתלטים על אוטובוס, פרשי משטרה, הפעלת כלבים ונטרול מחבלים ועוד, אלו מקצת הפעילות המשטרתית שהוצגה אמש לאזרחים • וידאו ותמונות (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ההשתלטות על האוטובוס (צילומים: דוברות המשטרה, יונתן זינדל - פלאש 90)

משטרת ישראל ערכה אמש (שני) ברחבי הארץ, בין היתר בערים ירושלים, אשדוד ואלעד, יום פתוח לאזרחים והציגה בפניהם את הפעילות המשטרתית בכל הזירות.

בין היתר חזו האזרחים בפעילות החבלנים, עבודתם של פרשי המשטרה, הפעלת כלבים משטרתיים, פעילות חוקרים בזירה פלילית, פעילות ואמצעים של לוחמי משמר הגבול ויס"מ, עבודתם של שוטרי תנועה, השתלטות על אוטובוס ועוד.

ההצגה המשטרתית בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

המבקרים סיירו בין מיצגי יחידות המשטרה השונות וצפו בתצוגות יכולת מרשימות של מספר יחידות מיוחדות ומיומנות. בין לבין, בחלק מהמקומות, נהנו המשתתפים מביקור בחפ"ק המשטרתי ומאחיזה בכלי הנשק השונים.

באירוע באשדוד הציגו מדור בעלי חיים את כישוריהם של סוסי וכלבי המשטרה, וחבלני המשטרה הציגו את אופן הטיפול בחפצים חשודים באמצעות הרובוט המשטרתי.

ההצגה המשטרתית באשדוד (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר מכן זכו המבקרים לצפות בשתי תצוגות תכלית של יחידת היס"מ שהציגו השתלטות על אוטובוס ובו גורמים עוינים, ושל יחידת "יואב" שהציגה אופן טיפול בחילוץ יושבי רכב שנקלעו להפגנה סוערת ואלימה.

ההמונים נהנים מהמופע באלעד (צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, ביקר בחלק מהמקומות בהם נערך היום הפתוח ואמר כי "החיבור בין ילדים ושוטרים הוא חיבור נכון ומחמם את הלב. הוא חושף את הילדים לשירות הניתן לאזרחי ישראל על ידי השוטרים מחד וללחימה בפשיעה ובטרור עבור בטחונם ובטחון רכושם של אזרחי ישראל הנורמטיביים. מרגש היה לפגוש גישה כה בריאה של ילדים שמתרגשים לפגוש משטרה בגובה העיניים. כדי להצליח במתן שירותי משטרה איכותיים , עלינו להמשיך לפתוח את דלתותינו בפני ילדי ישראל ואזרחיה הבוגרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר