צפו בתיעוד

הענן המוזר שהלחיץ את תושבי סיביר

תושבי סיביר הבחינו בסוף השבוע בעמוד ענן מוזר בצורה של פטרייה גרעינית רבים מהם נבהלו וחששו כי מדובר בהתפרצות גרעינית. מדענים הסבירו כי מדובר בענן בלבד (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(מתוך טוויטר)

פצצה גרעינית או סתם ענן מוזר? ענן פטרייה ענק ומעוצב להפליא הבהיל בסוף השבוע את תושבי סיביר, ושירותי החירום באזור נאלצו להרגיע את האזרחים שנחרדו פן הם נתונים למתקפה גרעינית או לפיצוץ מסתורי באחד מהכורים או המכרות באזור. הענן יוצא הדופן נראה בעיירה התעשייתית קמרובו, ואכן ניתן לראות בתמונות הרבות ששיתפו תושבים מודאגים ברשת כי היה לו את הצורה המוכרת של פיצוץ גרעיני.

רבים, כאמור, חשבו ש"יום הדין" הגיע, בעוד אחרים הניחו שמדובר בפיצוץ באחד מהמכרות הרבים באזור. אבל למעשה ההסבר המדעי למחזה המעניין שראו הסיבירים היה ענן משקעים ערמתי הנקרא "קומולונימבוס", שנוצר לאחר שסופת רעמים גרמה לעננים להסתדר בצורה זו, כך על פי העיתונות הרוסית.

הרשויות המקומיות מיהרו לנסות ולהרגיע את הציבור המפוחד, ופרסמו הודעה רשמית שבה הסבירו כי מדובר למעשה בענן גשם מעניין במיוחד וכי אין סכנה לחייהם. כמובן ששוחרי הקונספירציות לא פספסו את ההזדמנות ומיהרו כבר לספר כי מדובר בפיצוץ של חומרים שהממשלה הרוסית לא רוצה שהתושבים ידעו עליהם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר