סגל הפיקוד הבכיר של מרחב דן בסיור מקצועי במרכז הרפואי מעייני הישועה

סגן ראש עיריית בני ברק, הרב מנחם שפירא: "זה קידוש השם לראות בית חולים המנוהל על ידי ההלכה ובפיקוח גדולי התורה שהתפתח בשנים כה מועטות ומוביל בפרמטרים רבים". הנהלת המרכז הרפואי הציגו את המאפיין הייחודי של 'מעיני הישועה' אשר מפתח תחומי שירות לפי צרכי הקהילה (בריאות, שיווקי)

סיור הפקיד הבכיר במעייני הישועה בראשות נצ"ב שי אזולאי (צילום: יחצ)

סגל הפיקוד הבכיר של מרחב דן במשטרת ישראל קיימו סיור מקצועי מקיף במרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק.

בסיור שהתקיים ביוזמת סגן ראש עיריית בני ברק ומחזיק תיק השיטור העירוני הרב מנחם שפירא, השתתפו כל צוות הפיקוד הבכיר של המרחב שכללו נציגים בכירים מאגפי המבצעים, החקירות, הבילוש והתנועה, בראשות מפקד המרחב נצ"מ שי אזולאי.

מטרת הסיור הוגדרה כדי להכיר מקרוב את מעצמת הרפואה של המרכז הרפואי מעיני הישועה, במטרה לייעל את התיאום בין הגופים ולבחון את ההשתלבות של בית החולים במערך שירותי החירום.

את פני המשלחת המכובדת הוביל המנהל האדמיניסטרטיבי יהושע יוסקוביץ. הסיור נפתח בגג בית חולים המשקיף על פני העיר בני ברק וסביבותיה. הקצינים צפו בהשתאות במיזמי הענק של מעייני הישועה הנמצאים בשלבי בניה שונים - בנין מרכז היידן לקרדיולוגיה, הכולל בית חולים לשעת חרום ובנין המרכז לבריאות הנפש.

במחלקת ילודים האזינו הקצינים בהתרגשות ניכרת להסבר מרתק ממנהל אגף ילודים ופגים ד"ר דניאל לובין אודות הישגי המחלקה בתחומי הצלת חיים ובמיוחד בתחום מניעת זיהומים שבו זכתה המחלקה להישג ברמה בינלאומית.

הם הופתעו לשמוע כי 'מעיני הישועה' הוא בית החולים השלישי בגודלו בישראל במספר הלידות והמוביל במקום הראשון בתחום שביעות הרצון של המטופלים בכל המחלקות.

אודות נושאי אבטחת קרית המרכז הרפואי המתפרס על פני שטח ענק ואבטחת המטופלים והמבקרים סקר בפני קציני המרחב קב"ט מעיני הישועה ומפקד בכיר במילואים מר ליאור אביטן.

בתום הסיור התאספו הקצינים למפגש קבלת פנים באולם הישיבות של הנהלת המרכז הרפואי, בהשתתפות מנכ"ל המרכז הרפואי הרב שלמה רוטשילד והמנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד.

השניים הציגו בפני הקצינים את תרשימי התפתחות בית החולים בשנה האחרונה והעובדה כי זהו בית חולים המוביל בישראל בהתפתחות בזמן קצר כל כך. כן הציגו את המאפיין הייחודי של 'מעיני הישועה' בהיותו בית חולים ציבורי קהילתי המפתח תחומי שירות לפי צרכי הקהילה.

המנכ"ל הרב שלמה רוטשילד הדגיש את השליחות המיוחדת שנפלה בחלקו, להמשיך ולהעצים את החזון הגדול של אביו נשיא ומייסד המרכז הרפואי ד"ר משה רוטשילד.

סגן ראש עיריית בני ברק הרב מנחם שפירא אמר כי "קציני מרחב דן בחרו לבקר בבית חולים מתוך הרגשה כי המשטרה הינה גם גוף הפועל למען התושבים תוך שיתוף פעולה ידידותית". הוא ציין לשבח את מנכ"ל הבית חולים המוביל את ההתפתחות המרשימה ביד רמה. "זה קידוש ה' לראות בית חולים כזה שהתפתח בממדים עצומים תוך זמן קצר כל כך, כאשר הכול נעשה בהכוונת חברי ועד ההלכה", אמר.

ממ"ר דן ניצב משנה שי אזולאי הודה בדבריו להנהלת בית החולים ולסרה"ע הרב מנחם שפירא על שיתוף הפעולה למען תושבי העיר. מפקד המרחב העניק תעודות הוקרה וצל"ש מטעם המשטרה למנכ"ל הרב שלמה רוטשילד ולמנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד, בגין פעילותם למען הקהילה בכל ימות השנה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר