מחנכים לרצח

תדהמה: גילה שבנו בן ה-12 רוצח של דאעש

בריטי שצפה בסרטון של דאעש נחרד לגלות שבנו בן ה-12 הפך למוציא להורג של הארגון. "לא ראיתי אותו יותר מ־3 שנים ופתאום אני מזהה אותו מוציא להורג גבר בן גילי" (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הילד הבריטי בשורות דאעש (צילום: יוטיוב)

תדהמה בבריטניה: גבר בריטי צפה בסרטון וידאו של דאעש - ולחרדתו זיהה בו את בנו בן ה-12 בתפקיד המוציא להורג של שבויים כורדים.

“ג’וג’ו היה ילד נורמלי לחלוטין, ששיחק בפארק עם חבריו. לא ראיתי אותו יותר מ־3 שנים ופתאום אני מזהה אותו מוציא להורג גבר בן גילי. אין לי ספק שהוא עבר שטיפת מוח רצינית”, אמר בכאב אביו, שמתגורר במחוז קנט בבריטניה.

ג'וג'ו בן ה־12 נראה בסרטון ההוצאה להורג לבוש במדים מנומרים, מניף אקדח ומכוון אותו לראשו של קורבן אזוק ומיוסר. לצידו של ג'וג'ו הצעיר, בשורה אחת, עומדים ארבעה נערים נוספים בני גילו — מתוניסיה, מאוזבקיסטן, ממצרים ומטורקיה — שמשתתפים גם הם בביצוע ההוצאה להורג של ארבעת החטופים הכורדים.

הילד ג'וג'ו הוא הבולט שבחבורה, בזכות מראהו המערבי - עיניו הכחולות, עורו הבהיר ושיער ראשו הבלונדיני. על פי הדיווח ב"ידיעות אחרונות", כשהוא יורה למוות בראשו של הקורבן נפלטת מפיו הצעקה "אללה אכבר" וחיוך רחב מתפשט על פניו.

סיפורו של הילד שהפך לרוצח בשורות האסלאם הקיצוני החל לפני 3 שנים אז התאסלמה אימו של ג’וג’ו, סאלי ג’ונס בת ה־47, ונעלמו עקבותיה. מסתבר, שהיא לקחה איתה למסע נדודים לסוריה את בנה הצעיר ג'וג'ו.

השניים הגיעו לא־ראקה, המעוז של הארגון בסוריה. ג'ונס נישאה לבחור צעיר בן 20, ג'ונייד חוסיין מפקיסטן, אך הוא נהרג לפני שנה בחיסול ממוקד שהתבצע ממזל"ט אמריקאי. "צריך למצוא את הילד, להביא אותו לבריטניה, לטפל בו ולהציל אותו", מציע האב הבריטי, שחושש לחייו אם זהותו תיחשף.

בראיון לעיתון ה"דיילי מייל" הבריטי סיפר האב שיחסיו עם אמו של ג'וג'ו נותקו מיד אחרי לידתו של ג'וג'ו וכי "אילו הייתי מנחש שזה מה שיעלה בגורלו, הייתי בולם את הוצאתו מבריטניה".

בינתיים גם נשמעו ברשת טענות שלא הוכחו בצורה מעמיקה מספיק, שהסרטון של דאעש בכלל ערוך והילד כלל לא היה בזירה אלא הושתל בה על ידי עורכי הוידאו של הארגון הרצחני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר