האב הזניח - ונחקר

השוטרת במודיעין עילית הצילה את התינוק

פעוט אומלל ומוזנח, אותר על ידי שוטרים כשהוא מתהלך לבדו, על סף התייבשות, ברחובה של העיר מודיעין עילית הלוהטת. אביו של התינוק אותר, נחקר ויוגש נגדו כתב אישום (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התינוק האומלל (צילום: דוברות המשטרה)

סמוך לשעה 2 בצהרים, הבחינו שוטרי סיור בעיר מודיעין עילית בתינוק בן שנתיים ההולך לבדו ברחוב, כשהוא שרוי על סף התייבשות. הטמפרטורה בחוץ עמדה באותה עת על יותר מ-30 מעלות.

שוטרת הסיור אספה את התינוק ולקחה אותו לתחנת המשטרה בכניסה למודיעין עילית, הכניסה אותו אל תוך חדר ממוזג ובתיאום עם גורמי הרווחה במקום ניסתה לאתר את ההורים של הפעוט המוזנח והמיובש.

לאחר כמה שעות אותר האבא, נפתח כנגדו הליך פלילי בגין רשלנות והוא נחקר בשעה זו על ידי שוטרי מחוז בנימין.

התינוק שאותר (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, לפני כמה חודשים טיפלו שוטרי סיור תחנת בנימין במודיעין עילית בכמה אירועים בהם אותרו ילדים קטנים ללא השגחה: פעוטה כבת שנה וחצי נמצאה בשעות הבוקר בתוך אוטובוס בעיר ללא השגחה. השוטרים איתרו את הפעוטון בו שוהה התינוקת, והיא הועברה לחזקת המטפלת במקום. בירור שנעשה העלה, כי הוריה של הפעוטה שכחו אותה באוטובוס.

כמו כן, ילד כבן 10 ניגש לשוטרים וסיפר כי אחיו בן ה-4 אבד לו. השוטרים פתחו בסריקות ולבסוף נמצא כי הילד הגיע בכוחות עצמו אל גן הילדים בו הוא לומד. באותו יום אותר על ידי השוטרים ילד נוסף כבן 4, כשהוא יחף ומשוטט ללא השגחה בעיר. השוטרים איתרו אחר כך את אמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר