דרמה בשדה התעופה

ערבים פרצו את המחסום בכניסה לנתב"ג וניסו להימלט

רכב ובו שוהים בלתי חוקיים פלסטיניים פרץ את המחסום לרכבים שבכניסה למתחם נמל התעופה בן גוריון בלוד. ארבעת נוסעי הרכב נעצרו ונלקחו לחקירה (חדשות, בארץ)

(צילום: Moshe Shai/FLASH90)

דרמה בנמל התעופה בן גוריון: לפני זמן קצר (שלישי) רכב ובו שוהים בלתי חוקיים פלסטיניים פרץ את המחסום לרכבים שבכניסה למתחם נמל התעופה בן גוריון בלוד.

נהג הרכב, ככל הנראה גנוב, לא נענה לקריאות המאבטחים במקום לעצור את הרכב ופרץ את המחסום. לאחר הפריצה, החלו השב"חים בנסיעה מהירה לעבר טרמינל 3. על מנת למנוע סיכון בטחוני הופעלו חסימות בכדי לעצור את הרכב מלהגיע לטרמינל.

לאחר מרדף הרכב הגיע לשער הכניסה לאווירי ושם נעצר. שניים מנוסעי הרכב ניסו לטפס על השער והמאבטחים השתלטו עלייהם. כל הארבעה נעצרו ונאזקו. לאחר תחקור ראשוני ושלילת אירוע חבלני הועברו הארבעה לחקירה ולהמשך טיפול משטרת ישראל.

מהמשטרה נמסר כי "בנתב"ג נעצרו ארבעה חשודים שפרצו את השער המהיר ברכב פרטי. נהג הרכב לא נשמע להוראת הסורק לעצור והחל בנסיעה לכיוון טרמינל 3 כשכח בטחון נתב"ג רודף אחריו. הרכב הנמלט ירד לכיוון התמך המזרחי ונוסעיו ירדו ממנו ונמלטו לרגלית. החשודים נתפסו על כוחות בטחון נתב"ג ועוכבו על ידי משטרת ישראל. מבדיקה ראשונית מדובר באזרחים ישראלים והרכב לא גנוב. נסיבות המקרה נבדקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר