הנאום של הגר"מ מזוז

"הסיעות החרדיות בקואליציה בזכותנו; מרן חדש? בטלנים"

בנאום שנשא באזכרה, התייחס מנהיג 'יחד' הגאון הרב מאיר מזוז לבחירות האחרונות: "אם לא 'יחד' - נפתלי בנט ולפיד היו יחד בממשלה". לעג למושג 'מרן חדש': "מרן האמיתי - אשתך והילדים" (צפו)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: נפתלי טרבלסי)

ראש ישיבת "כסא רחמים" ומנהיג מפלגת "יחד" הגאון רבי מאיר מזוז, התייחס בנאום שנשא הערב (שלישי) להקמת המפלגה בבחירות האחרונות לכנסת, ואמר כי בזכות המפלגה שהקים - המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה חברות בקואליציה. בהמשך דבריו, לעג הגר"מ מזוז למושג "מרן החדש".

בשיחה שמסר באזכרה לגאון רבי יורם אברג'ל זצוק"ל, אמר הגר"מ מזוז: "אילו היו יודעים החרדים היום כמה צריכים להגיד תודה לתנועת 'יחד'... כמה צריכים להגיד תודה לרב ע"ה (הרב אברג'ל. י.כ.)... אם לא תנועת 'יחד' כל המאה עשרים וחמישה אלף קולות - אתם יודעים לאיפה היו הולכים? ל'הבית היהודי', ואז הם היו עושים שוב פעם קשר עם לפיד ואז כל החרדים בחוץ (מחוץ לממשלה. י-כ)".

הגר"מ מזוז, ארכיון (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

הרב מזוז חזר בדבריו לתקופת הבחירות והאשים כי "רמסו את תנועת 'יחד' עד עפר, וכאן גנבו...".

בשלב זה, עבר הגר"מ מזוז ללעוג למושג "המרן החדש": "כתבו בעיתון, בטלנים, 'תכירו את המרן החדש'. פעם מישהו כתב לי מרן, מי זה מרן האמיתי? בערב שבת אתה לוקח את הכוס של הקידוש ואומר 'סברי מרנן'. מי המרנן שלך? האשה והילדים, מה זה מרן? מרן או לא. יש מרן אחד - השולחן ערוך, ובדור הזה מרן הרב עובדיה יוסף".

נפתלי טרבלסי סייע בהכנת הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר