זיהום בטחינה

חשד לסמונלה אצל ספק נוסף של יונילוור

משרד הבריאות מצא חשד לזיהום אצל יצרן הטחינה המוסדי אל וואדי שמשווק גם על ידי יונילוור שהודיעה כי המוצר שמגיע לשוק המוסדי עבר ריקול ונאסף מהלקוחות (חדשות בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(יח"צ)

שוב שמה של יוניליוור משתרבב למוצר נגוע בסלמונלה. החברה הודיעה כי נמצא זיהום אצל אחד מהיצרנים שמספק לחברה טחינה עבור לקוחות בשוק המוסדי.

"הערב התקבלה בחברתנו הודעה מיצרן הטחינה ׳אל וואדי - RJM תעשיות מזון׳, המספק לחברה טחינה עבור לקוחות בשוק המוסדי, על ביצוע ריקול. בהודעת היצרן נמסר כי בעקבות ביקורת של משרד הבריאות שנערכה במפעלו בצפון הארץ, הוא מודיע לנו כי נמצא חשד להמצאות סלמונלה בסדרת ייצור של טחינה גולמית מתאריך 23.6.16 מתוצרתו ונושאת תאריך פג תוקף 23.6.17. נבהיר שהמשלוח מהיצרן הגיע לחברתנו בצירוף דוח מעבדה מוסמכת, לפיו המוצרים נבדקו ונמצאו תקינים", הבהירו ביונילוור.

"עם קבלת ההודעה מהיצרן, 'RJM' ובהוראת משרד הבריאות, אנו פועלים במהירות לאיתור כל הלקוחות המוסדיים שרכשו את המוצר על מנת לעדכנם. נציין שמדובר באריזות 5 ק"ג ו 17 ק"ג המסופקות לשוק המוסדי בלבד ולא לצרכנים פרטיים או רשתות השיווק", הבהירו ביונילוור שספגה מכה חמורה בסיפור הקורנפלקס המזוהם.

ממשרד הבריאות נמסר: "בעקבות ביקורת שביצע משרד הבריאות במפעל ליצור טחינה וחקירה שביצע המשרד בהמשך, התקבל הערב מידע לפיו, יצרן הטחינה RJM תעשיות מזון, המספק טחינה עבור לקוחות בשוק המוסדי, קיבל תוצאת בדיקה חיובית על חשד לסלמונלה ולאחר מכן קיבל תוצאת בדיקה שלילית על העדר ממצא של סלמונלה ושיווק את הסחורה לספקים לשוק המוסדי. עקב כך הורה משרד הבריאות על החזרת המוצר מהלקוחות. מדובר בחשד להמצאות סלמונלה בסדרת ייצור של טחינה גולמית מתאריך יצור 23.6.16".

במשרד הבריאות אמרו כי מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר באריזות המשווקות לשוק המוסדי באמצעות 3 ספקים: דיפ שיווק, יוניליוור וספק נוסף מהרשות. הספקים נדרשו לאתר את כל הלקוחות המוסדיים שרכשו את המוצר על מנת לעדכנם באופן מיידי. משרד הבריאות ממשיך בחקירת הארוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר