המשפחה ניסתה להסתיר

ילד בן 5 נשכח כל הלילה ברכב; מצבו קשה

משפחה מישוב בעמק יזרעאל הגיעה לטיפול רפואי עם בנה, כשהוא מחוסר הכרה. לאחר ניסיונות התחמקות כושלים, התברר כי ככל הנראה זו תוצאת שכחתו ברכב (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (עיבוד: ישראל קליין)

חוקרי המשטרה במחוז הצפון גילו, כי ילד בן חמש נשכח במשך לילה שלם במכונית, וזו הסיבה לפינויו לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומפרכס. דבר האירוע הקשה הגיע לידיעת הרשויות, כשצוות מד"א הוזעק למרפאה מקומית באזור הצפון, לאחר שקרובי משפחתו של הילד פינו אותו אליה לקבלת טיפול רפואי.

בני המשפחה הבדואית, המתגוררים בישוב זרזיר, טענו תחילה כי הילד מחוסר הכרה, מפרכס וכי הם אינם יודעים מה הגורם לזה. הפראמדיקים של מד"א פינו את הילד לבית החולים, שם מצבו מתחיל להשתפר.

תוך כדי אשפוזו, פתחה המשטרה בחקירה בניסיון להבין מה גרם למצבו. החשד הוא, כי הילד ישן במשך הלילה ברכב הסגור עד לשעה 11:00 היום (רביעי) בבוקר, אז בני המשפחה פנו לבית החולים מאחר שהבחינו כי הוא מפרכס.

בני המשפחה טענו בחקירתם, כי בערב שקדם לאשפוזו, הילד שהה עמם בחתונה. הם ציינו כי חשבו לתומם שהילד הלך לישון אצל סבתו ולכן הם לא חשבו לבדוק היכן הוא במהלך הלילה האחרון.

מדוברות משטרת המחוז הצפוני נמסר: "פתחנו בחקירת נסיבות האירוע", והם שבים ומזכירים, כי "השארת ילדים קטנים ברכב ללא השגחה, מהווה עבירה פלילית של סיכון חיים של קטין או חסר ישע. השארת תינוקות או ילדים קטנים ברכב, גם אם חלונותיו פתוחים, מסוכנת מאד בשל חוסר היכולת של גופם של התינוקות לווסת הטמפרטורה בעוד שהטמפרטורה ברכב עולה במהירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר