חבר בית המחוקקים הדתי העניק אות כבוד לטייס החרדי

יעקב רוזנברג, טייס חרדי בשירות משמר החופים בניו ג'רסי, זכה במדליה שהעניק לו דב הייקנד, חבר בית המחוקקים בניו יורק - זאת לאחר שבחר להתרסק עם מטוסו התקול בתוך שטח פתוח על מנת להימנע מפגיעה בילדים (חדשות)

הענקת המדליה (מתוך עמוד הפייסבוק של הייקנד)

אות כבוד לטייס החרדי: יעקב רוזנברג, טייס חרדי בשירות משמר החופים בניו ג'רסי, זכה במדליה שהעניק לו דב הייקנד, חבר בית המחוקקים בניו יורק - זאת לאחר שרוזנברג יחד עם טייס המשנה שלו בחרו להתרסק בתוך שטח פתוח על מנת להימנע מפגיעה בילדים.

רוזנברג שהיה בטיסה מבצעית של משמר החופים על מנת לסרוק את נהר ההדסון, נתקל בתקלה טכנית חמורה במטוס הקל מסוג ססנה אותו הטיס, כאשר מנוע המטוס כבה במהלך הטיסה. לאחר שהודיע על מצב חירום הוא קיבל הוראה ממגדל הפיקוח לנחות במגרש פתוח סמוך לנהר ההדסון.

אלא שכאשר ניגשו הטייסים למשימת הנחיתה המסוכנת גילו כי ישנם ילדים על הקרקע, בעקבות התקלה החמורה נאלץ רוזנברג להסיט את המטוס לשטח פתוח ולבצע בו נחיתה מסוכנת במהלכה נפצעו שני הטייסים באורח קשה.

השבוע, כשנה לאחר האירוע, הזמין הייקנד את רוזנברג וטייס המשנה שלו למסיבת הודיה סמוך לשטח ההתרסקות, בה העניק לו את המדליה.

הייקנד אמר כי מדובר בכבוד גדול בשבילו להעניק לו מדליה "למרות שעברה שנה מאז המעשה ההירואי, מדובר עדיין באדם שאמור להוות השראה לכולנו" כתב הייקנד בעמוד הפייסבוק שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר