ישי שלר בסינגל הודאה חדש - "אשר טוב"

הזמר ישי שלר נתקל במילים המעניינות לאחר שהודה לקב"ה על בשורה טובה שקיבל בנוגע לבריאותו. הוא הלחין אותם על המקום כשעל העיבוד מופקד לירן אלקובי (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(יח"צ)

הזמר והיוצר ישי שלר עבר בשנה האחרונה תקופה לא קלה בשל נושא בריאותי שהטריד אותו. היה זה עניין בריאותי שהרופאים המליצו לשלר לבדוק והדבר עורר בו חששות ופחדים, למרות שכביכול היה זה עניין של מה בכך.

כיהודי מאמין הלך שלר למורו ורבו האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א כדי לקבל ברכתו ועצתו, ובכל פעם שהגיע אליו אמר לו הרב "זה כלום, ובעז"ה הכל יהיה כלא היה". בנוסף נסע שלר כמה פעמים לציון הרשב"י לשפוך שיח של ממש, כמה שעות בכל פעם עד השעות הקטנות של הלילה.

בכל פעם כשסיים ספר תהילים מילה במילה, כל הזמן הבטיח לעצמו במחשבה שגם בעז"ה שיראה את זה מאחוריו, גם אז יגיע להודות, וכך היה - הבעיה חלפה כלא הייתה. שלר נסע שוב למירון וסיים את ספר התהילים מתוך הודאה ושבח ותפילה לעתיד, כשכמובן גם סעודת הודיה יחד עם 'נשמת' נחגגה בביתו.

דבר מעניין קרה לו באותו ערב עת סיים את קריאת התהילים, הוא בא להחזיר את ספר התהילים למקומו באחד המדפים ופתאום נתקל בספרון של זמירות שבת מקופל ומאובק שהיה נראה לו ששוכב קצת בביזיון, שלר התכוון ליישר את הספרון ולהניחו בצורה מכובדת. הוא פתח אותו כדי לוודא שהדפים שאינם מקומטים, ואז הוא נתקל במילים שהיו לו ממש בבחינת מים קרים על נפש עייפה: "אשר טוב גמלנו, להללו ולשבחו ולספר הודו", שלר שניחן בכושר הלחנה, הלחין במקום את המילים שהפכו בימים אלו לסינגל החדש והרביעי אותו הוא גם שר ומבצע "אשר טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר