צפו בבושה

מזעזע: החייל החרדי מותקף בקבר הרשב"י על ידי קיצונים

אתמול הותקף חייל חרדי שהגיע להתפלל בציון הרשב"י במירון, בידי חרדים קיצונים שקראו לעברו קריאות גנאי והכו אותו. כעת מתפרסם תיעוד של השתלשלות האירוע הקשה (חרדים בצבא)

(לירון לוי)

כך זה אירע: אתמול (חמישי), כפי שכבר פורסם, חייל חרדי שהגיע להתפלל בציון הרשב"י במירון, הותקף על ידי חרדים קיצונים שקראו לעברו קריאות גנאי ("חרד"ק") ואף הכו אותו. כוחות המשטרה שהגיעו למקום חילצו אותו כשהוא חבול בגופו. כעת מתפרסם תיעוד של האירוע הקשה.

דודי, בחור ישיבה ששהה בקום סיפר ל'כיכר השבת' "זה פשוט בושה, החייל החרדי הגיע רק להתפלל, בלי שום פרובוקציה, קומץ קיצונים ניגשו עליו והחלו לצעוק עליו חרד"ק, צא מכאן".

דודי מוסיף, כי לאחר מכן העימות גלש לתקיפה פיזית: "לא האמנתי למה שאני רואה, הם התחילו להרביץ לו, פשוט בושה שיש כאלה אנשים" אומר דודי.

בשבועות האחרונים הותקפו מספר חיילים חרדים בעיקר בריכוזי הקיצונים בירושלים ובבני ברק, סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות הציגו לעתים ילדים התוקפים באלימות מילולית חיילים חרדים.

גורם צבאי אומר בתגובה לכיכר השבת כי צה"ל מגנה ועושה כל שנדרש על מנת להגן על אלפי חייליו החרדים, ומאפשר להם שירות מכבד במקביל להמשך שגרת חייהם ואמונתם. המתגייסים החרדים מהווים חלק בלתי נפרד מהמשרתים, מלווים על ידי מפקדיהם, ויכולים להיוועץ בגורמי שילוב החרדים.

אירועים חריגים וקיצוניים של פגיעה בחיילים, ראויים להוקעה על ידי החברה הישראלית והרשויות. חייל המרגיש במצוקה, מטופל על ידי מפקדיו, ובמקרים חריגים מבוצע טיפול גם במישור הפלילי באמצעות משטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר